معاون پارلمانی رییس جمهور با حضور در مسجدسلیمان از نزدیک در جریان میزان خسارت وارده به این شهرستان در پی زلزله اخیر قرار گرفت.
کد خبر: ۷۶۴۱۴۶
تاریخ انتشار: ۲۸ تير ۱۳۹۸ - ۱۹:۱۳ 19 July 2019

حسینعلی امیری در بدو ورود به مسجدسلیمان به محله کلگه رفت و از خسارت های زلزله در این منطقه بازدید کرد.

معاون پارلمانی رییس جمهور سپس به منطقه بی‌بی‌یان رفت و از چندین خانه که دچار آسیب شده بودند، بازدید کرد و با ساکنان این خانه‌ها به گفت و گو پرداخت. وی در این بازدید به مردم گفت که "رییس جمهور از او خواسته است که از نزدیک با مردم صحبت کند و در جریان وضعیت آن‌ها قرار بگیرد."

وی همچنین گفت که "گزارش های بازدید وی از مناطق زلزله‌ زده در جلسه روز یکشنبه عصر هیات دولت مطرح خواهد شد."

امیری سپس به همراه استاندار خوزستان و دیگر مسوولان استانی و شهرستان مسجدسلیمان از دبیرستان شبانه‌روزی دخترانه رضوان که در پی زلزله اخیر، بخش‌هایی از آن تخریب شد، بازدید کرد.

معاون پارلمانی رییس جمهور در ادامه سفر خود به شهرستان مسجدسلیمان از خانه تخریب شده ای که در آن خانواده ای با چهار دختر معلول و یک پسر معلول سکونت داشتند، بازدید کرد؛ مادر این خانواده به شدت از وضعیت موجود گله‌مند بود که امیری به وی گفت: "استاندار خوزستان اعلام کرد، شهرداری روز شنبه کار تعمیر خانه شما را به صورت کامل انجام می‌دهد. لوازم خانگی مورد نیازتان هم تامین می‌شود."

امیری در ادامه این سفر از محله نمره هشت مسجدسلیمان بازدید کرد و در جریان خسارات وارده پس از زلزله اخیر قرار گرفت.

وی سپس برای بازدید به بیمارستان ۲۲ بهمن مسجدسلیمان رفت. این بیمارستان نیز در زلزله دچار خسارت شد.

در حاشیه بازدید امیری از بیمارستان ۲۲ بهمن، یک زوج جوان با معاون پارلمانی رییس جمهور دیدار و درخواست کمک و حل مشکل‌شان را داشتند که وی نیز قول پیگیری داد".

معاون پارلمانی رییس جمهور در پایان سفر یک روزه خود به مسجدسلیمان، در نماز جمعه این شهرستان شرکت کرد و گفت: "دولت در کنار مردم است و به هیچ وجه مردم را تنها نخواهد گذاشت و رییس جمهور نیز اعلام کرده است که مشکلات ناشی از زلزله در اسرع وقت حل خواهند شد."

در سفر معاون پارلمانی رییس جمهور به مسجدسلیمان، علاوه بر استاندار خوزستان، مدیرکل مدیریت بحران استانداری، نماینده مردم مسجدسلیمان و فرماندار این شهرستان، وی را همراهی کردند.

منبع: ایسنا
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار