شهردار منطقه ۲ تهران گفت: ۷۸ میلیارد تومان از بدهی مترو در این منطقه به بانک صنعت پرداخت شد.
کد خبر: ۷۶۴۲۶۶
تاریخ انتشار: ۲۹ تير ۱۳۹۸ - ۱۲:۳۴ 20 July 2019

به گزارش تابناک تهران، رسول کشت پور روز شنبه در آئین افتتاحیه پروژه‌های منطقه ۲ با بیان اینکه توجه به محیط زیست که کاهش آلودگی هوا را به دنبال دارد به عنوان سیاست راهبردی شهرداری تهران اتخاذ شده اظهارداشت: در کنار توسعه حمل و نقل عمومی در منطقه تلاش می‌کنیم خودمان را در مقام شهردار تهران بدانیم و بخشی از این مشکلات را در منطقه ۲ مرتفع کنیم.

وی با بیان اینکه در این حوزه کمک زیادی به مترو شده است افزود: در راستای تأمین هزینه‌های ساخت مترو نخستین پروانه ساخت مجتمع ایستگاهی در منطقه ۲ صادر شد.

شهردار منطقه ۲ با تأکید بر اینکه در حوزه خدمات شهری می‌توانیم درآمدساز باشیم خاطرنشان کرد: تا سه ماه پیش میزان درآمد از پسماند خشک ۲۲۰ میلیون تومان بود که در حال حاضر این عدد به ۲ میلیارد و ۳۵۰ میلیون تومان رسیده است.

وی همچنین یادآور شد: مجموع درآمد منطقه از مکان‌های اجاره‌ای سالانه ۳۰۰ میلیون تومان بود که پس از شناسایی و برگزاری مزایده زنده (اینترنتی) به ۳۴ میلیارد تومان رسید.
کشت پور میزان موفقیت شهرهای توسعه یافته در گروه توجه به موضوع محیط زیست دانست و گفت: با افتتاح مرکز بازیافت بخش زیادی از هزینه‌ها در این قسمت کاهش می‌یابد.

وی با اشاره به بهره برداری از پارک حشرات غول پیکر در این منطقه اظهارداشت: این پروژه در زمینی به مساحت ۸۶۰۰ متر مربع طراحی و احداث شد.

شهردار منطقه ۲ اضافه کرد: در این پارک حشرات در ابعاد بسیار بزرگ و کاملاً متحرک و سخنگو ساخته شده است.

وی با اشاره به افتتاح مرکز تخصصی بازیابی پسماند خشک نیز یادآور شد: این مرکز دارای خط پردازش و تفکیک پسماند خشک به صورت مکانیزه بوده که با قابلیت ۵۰۰ تن پسماند ورودی به صورت نیمه مکانیزه و طی فرآیند تخصصی آن، پسماند خشک جداسازی و بسته بندی می‌شود.

به گفته کشت پور این مرکز در زمینی به مساحت ۲۵۰۰ متر و زیربنای ۲۲۰۰ متر ساخته شده است.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار