فرماندار شهرستان قزوین:
فرمانداری آماده‌ی تقویت تعامل و هم‌افزایی با بنیاد قزوین جهت خدمت‌رسانی به جامعه ایثارگران و اجرای برنامه‌های ترویجی است.
کد خبر: ۷۶۴۵۲۸
تاریخ انتشار: ۳۰ تير ۱۳۹۸ - ۰۹:۳۲ 21 July 2019

آماده‌ی تقویت تعاملات جهت خدمت‌رسانی به ایثارگران هستیم

به گزارش  تابناک قزوین، غلامرضا حقایق‌پور مدیرکل بنیاد استان به همراه علی‌پناه قویل رییس بنیاد شهرستان قزوین با محمد شفیعی فرماندار شهرستان قزوین دیدار کردند.

در این دیدار، حقایق‌پور ضمن قدردانی از زحمات حسن اصلی‌تبریزی رییس سابق بنیاد شهرستان قزوین گفت: علی‌پناه قویدل به عنوان رییس جدید بنیاد منصوب شده و با توجه به اینکه با انگیزه هستند می‌توانند در انجام وظایف‌شان موفق باشند.

مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان قزوین افزود: امروز خدمت کردن به جامعه ایثارگران وظیفه‌ی همه‌ی مسوولان است و بایستی در برطرف کردن مشکلات‌شان تلاش کنند تا بتوانند ذره‌ای از ایثارگری‌های آنها را جبران نمایند.

وی بر تقویت تعاملات بنیاد شهید و امور ایثارگران با فرمانداری‌ها تاکید کرد و گفت: با تعامل این دو نهاد می‌توانیم خدمات مطلوب‌تری را به جامعه ایثارگران ارایه دهیم.

در ادامه دیدار، قویدل گزارشی از مشکلات موجود بنیاد شهرستان قزوین را ارایه کرد و گفت: کمبود اعتبارات از مهمترین مشکلات ماست که بایستی مسوولان دستگاه‌های اجرایی از جمله فرمانداری، ما را در انجام برنامه‌های ترویجی و فرهنگی و خدمت‌رسانی به خانواده‌های شاهد و ایثارگر کمک کنند.

وی افزود: اگر فرمانداری اعتبارات لازم را در امور فرهنگی و خدمات‌رسانی تخصیص دهد، می‌توانیم برنامه‌های موثری را با هدف ترویج فرهنگ ایثار و شهادت و رفع مشکلات جامعه ایثارگران اجرا کنیم.

در ادامه این دیدار فرماندار شهرستان قزوین گفت: اگر امروز در جامعه‌ی ما آرامش و امنیت حاکم است به دلیل مجاهدت‌ها و رشادت‌های خانواده‌های شهدا و ایثارگران است.

این مسوول افزود: خدمت‌رسانی به جامعه ایثارگران افتخار ماست و در این راستا بایستی همه‌ی مسوولان همت کنند تا بتوانند رضایتمندی این قشر معظم را بدست آورند.

شفیعی با بیان اینکه باید تعاملات دستگاه‌ها در انجام هر کاری تقویت شود، گفت: رییس بنیاد شهرستان قزوین با ویژگی‌ها اخلاقی و انگیزه‌ای که در خدمات‌دهی به ایثارگران دارد می‌تواند در برقراری این تعاملات موفق باشد.

فرماندار شهرستان قزوین افزود: فرمانداری آماده‌ی تقویت  تعامل و هم‌افزایی با بنیاد قزوین جهت خدمت‌رسانی به جامعه ایثارگران و اجرای برنامه‌های ترویجی است.

گفتنی است: در این دیدار، حاضرین پیرامون مسایل مختلف سازمانی و خدماتی و همچنین اجرای برنامه‌های ترویجی با یکدیگر تبادل نظر کردند.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار