کامران کریمی در گفتگو با تابناک:
رئیس جهاد کشاورزی شهرستان اسلام آباد غرب گفت: گندم تحویلی به مراکز خرید دولتی در شهرستان اسلام آباد غرب ۱۰ درصد افزایش داشته و پیش بینی می‌شود امسال بیش از ۸۰ هزار تن گندم برداشت شود.
کد خبر: ۷۶۴۵۴۶
تاریخ انتشار: ۳۰ تير ۱۳۹۸ - ۰۹:۵۹ 21 July 2019

کامران کریمی در گفتگو با خبرنگار تابناک گفت: میزان گندم تحویلی کشاورزان به مراکز خرید دولتی در این شهرستان نسبت به مدت مشابه سال قبل ۱۰ درصد افزایش داشته است و هم اکنون برداشت گندم در تمام مناطق این شهرستان در حال انجام است که بر اساس آمار‌های شرکت غله و مراکز خرید گندم، میزان گندم خریداری شده از کشاورزان شهرستان تاکنون حدود ۲۶۳۱۲ تن می‌باشد.

وی افزود: تلاش ما پرداخت به موقع مطالبات کشاورزان است و تاکنون نیز مشکل جدی در این زمینه نبوده و کشاورزان هیچ گونه دغدغه‌ای در زمینه پرداخت وجوه نداشته باشند.

کریمی از آمادگی کامل مراکز خرید شرکت غله و ۲ مرکز خرید تعاون روستایی شهرستان خبر داد و گفت: هیچ تجمع و صفی در مقابل مراکز خرید وجود ندارد و عملیات تحویل گندم در سریعترین زمان ممکن انجام می‌شود و بر اساس تاکید رئیس سازمان جهاد کشاورزی، مدیران شهرستان‌ها موظف به رصد روزانه خرید و برداشت گندم و انعکاس آن به ستاد استان شده اند.

ایشان در ادامه با اشاره به مشوق‌هایی که جهت تحویل گندم برای کشاورزان تعیین شده بیان داشت: بر اساس توافقات صورت گرفته، از کشاورز وجهی بابت بدهی برداشت نخواهد شد و کشاورزان عزیز می‌توانند با خیالی آسوده گندم خود را به مراکز خرید تعیین شده از سوی اداره غله و جهاد کشاورزی تحویل دهند.

منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار