در شانزدهمین دوره رقابتهای کاراته قهرمانی بزرگسالان آسیا که با حضور 340 کاراته کاراز 33 کشور در شهر تاشکند ازبکستان پیگیری می شود، در وزن 75 کیلوگرم بهمن عسگری در جدول شانس مجدد غلام عباس سعادی از پاکستان را 2 بر صفر مغلوب کرد و در دیدار رده بندی با غلبه برداستونبک اوتابالایف ازبکستانی به مدال ارزشمند برنز رسید.
کد خبر: ۷۶۴۵۵۵
تاریخ انتشار: ۳۰ تير ۱۳۹۸ - ۱۰:۵۳ 21 July 2019

مدال ارزشمند برنز شانزدهمین دوره رقابتهای کاراته قهرمانی آسیا بر گردن بهمن عسگری

 به گزارش تابناک قزوین، در شانزدهمین دوره رقابتهای کاراته قهرمانی بزرگسالان آسیا که با حضور 340 کاراته کا از 33 کشور در شهر تاشکند ازبکستان پیگیری می شود، در وزن 75- کیلوگرم بهمن عسگری ملی پوش شایسته و ارزنده استان قزوین و تیم ملی کشورمان در جدول شانس مجدد غلام عباس سعادی از پاکستان را 2 بر صفر مغلوب کرد و در دیدار رده بندی با غلبه برداستونبک اوتابالایف ازبکستانی به مدال برنز رسید.او روز گذشته ابتدا ۹ بر یک یی ژو وانگ از چین را شکست داد. سپس 6 بر یک از سد دانشکومار سلواکومار از مالزی گذشت و در نیمه نهایی 2 بر یک مغلوب کن نیشیمورا از ژاپن دارنده یک طلا و یک برنز کاراته وان های ۲۰۱۹ و عنوان سومی جهان در سال ۲۰۱۸ شد و به گروه شانس مجدد رفت.

همچنین در وزن ۶۰ – کیلوگرم، مجید حسن نیا دیگر ملی پوش ارزنده استان در اولین دیدار ۶ بر 2 راجا یانفو از هند را برد و در دومین مبارزه 5 بر یک مقابل صدرالدین سایماتوف ازبکستانی مغلوب شد و به جدول شانس مجدد رفت. او در این گروه نماینده ترکمنستان را 8 بر صفر برد اما در دیدار رده بندی 3 بر 2 نتیجه را به حریف کویتی واگذار کرد و به مدال نرسید.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار