در سال 97:
معاون حمایت و سلامت خانواده کمیته امداد استان قزوین گفت: طی سال ۹۷ برای حمایت از محرومان و نیازمندان پنج هزار و ۵۴۱ فقره وام کارگشایی به مددجویان و متقاضیان نیازمند پرداخت شده که برای این منظور بیش از ۱۸ میلیارد و ۵۶۱ میلیون تومان اعتبار صرف شده است.
کد خبر: ۷۶۴۵۶۳
تاریخ انتشار: ۳۰ تير ۱۳۹۸ - ۱۱:۱۶ 21 July 2019

پرداخت پنج هزار و ۵۴۱ فقره وام کارگشایی به نیازمندان

به گزارش  تابناک قزوین ؛ محمد صیادی بیان معاون حمایت و سلامت خانواده کمیته امداد استان قزوین  کرد: رویکرد کمیته امداد امام (ره) تلاش در جهت توانمند سازی به جای توان دهی به نیازمندان است ، از این رو ارائه خدمات ، متناسب با شرایط مددجویان صورت می گیرد و به دنبال تحت حمایت قرار دادن مددجو برای مدت طولانی و پرداخت مستمری ماهیانه نیستیم .

وی ادامه داد: یکی از خدماتی که به متقاضیان ارائه می شود پرداخت تسهیلات قرض الحسنه کارگشایی به منظور حل مشکلات مقطعی و رفع موانع زندگی این عزیزان است.

معاون حمایت و سلامت خانواده کمیته امداد استان قزوین اضافه کرد: طی سال ۹۷ برای حمایت از محرومان و نیازمندان پنج هزار و ۵۴۱ فقره وام کارگشایی به مددجویان و متقاضیان نیازمند پرداخت شده که برای این منظور بیش از ۱۸ میلیارد و ۵۶۱ میلیون تومان اعتبار صرف شده است.

وی افزود: از این میزان تسهیلات سه هزار و ۷۸۳ فقره از طریق صندوق امداد ولایت و هزار و ۷۵۸ فقره از طریق بانک قرض الحسنه مهر ایران پرداخت شده است.

صیادی عنوان کرد: همچنین دو هزار و ۱۷۲ فقره از تسهیلات کارگشایی در شهرستان قزوین، ۹۳۳ فقره در شهرستان تاکستان، ۹۶۹ فقره در شهرستان بوئین زهرا، ۳۴۲ فقره در شهرستان آوج، ۶۸۲ فقره در شهرستان البرز و ۴۴۳ فقره در شهرستان آبیک پرداخت شده است.

وی گفت: کمیته امداد امام (ره) تلاش می کند تا در خصوص پرداخت تسهیلات به مددجویان ضمن ایجاد بستر پرداخت مبتنی بر قوانین بانکي، مددجویان را از تسهیلات قرض الحسنه و با کمترین بروکراسی اداری بهره مند سازد.

معاون حمایت و سلامت خانواده کمیته امداد استان قزوین یادآورشد: صندوق امداد ولایت استان قزوین علیرغم دارا بودن یک شعبه در استان، کار پرداخت تسهیلات و سایر خدمات بانکی به مددجویان را به طور مستمر دنبال می کند.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار