سرپرست اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان قزوین: تعدادی از این نیرو‌ها از طریق یک شرکت جذب و تعدادی هم در امور راهداری بکار گرفته شده اند.
کد خبر: ۷۶۴۸۵۶
تاریخ انتشار: ۳۱ تير ۱۳۹۸ - ۱۰:۰۸ 22 July 2019

روشن شدن تکلیف نیرو‌های فعال در عوارضی های قزوین

به گزارش تابناک قزوین، علی برجعلی زاده سرپرست اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان قزوین  گفت: طرح پرداخت الکترونیکی عوارض آزاد راه‌ها یک طرح ملی است که از ۲۸ اسفند ماه سال گذشته با هدف توسعه فناوری‌های نوین در حوزه حمل و نقل و سرعت بخشی، سهولت استفاده و ارتقای کیفیت برای شناسایی و وصول خودکار عوارض تردد در آزادراه‌های کشور آغاز شد و تا پایان شهریور ماه در کل کشور به اجرا در می‌آید.

برجعلیزاده افزود: بر اساس دستورات ابلاغی، نیرو‌های انسانی فعال درمحل های عوارضی قزوین پس از اجرای طرح پرداخت الکترونیکی عوارض آزادراه‌ها تا کنون همه حقوق و مزایای خود را بطور کامل دریافت کرده اند.

وی اضافه کرد: در حال حاضر طبق موافقت معاونت وزیر و ریاست سازمان راهداری و حمل و نقل جاده‌ای تعدادی از این نیرو‌ها از طریق شرکت سپندار (مجری و طرف قرارداد طرح) جذب و تعدادی هم از طریق اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان قزوین در امور راهداری بکار گرفته شده اند که حقوق و مزایای آنان بر اساس شرایط جدید و بر اساس قوانین پرداخت دولتی خواهد بود.

سرپرست اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان گفت: افرادی که تمایل به ادامه همکاری با شرایط جدید را نداشته باشند برای آن‌ها مطابق مقررات خاتمه همکاری اعمال خواهد شد.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار