مسئول روابط عمومی اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان قزوین از برگزاری جلسه هم اندیشی رابطین روابط عمومی این اداره کل خبرداد.
کد خبر: ۷۶۴۹۶۱
تاریخ انتشار: ۳۱ تير ۱۳۹۸ - ۱۳:۱۷ 22 July 2019

هم اندیشی رابطین روابط عمومی ادارات شهرستانهای تابعه اداره کل راهداری و حمل و نقل  استان قزوین برگزار شد

به گزارش   تابناک قزوین, مسعود توفیق  مسئول روابط عمومی اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان قزوین  با اشاره به نقش روابط عمومی به عنوان بازوی اجرایی اداره کل در سطح استان اظهار داشت : آگاه کردن شهروندان از اقدامات  انجام شده در این اداره کل و همچنین اطلاع از نظرهای مردمی مهم ترین رسالت روابط عمومی است.

 

وی در ادامه افزود : روابط عمومی نقش اصلی در اطلاع رسانی و بازگو کردن کلیه فعالیت های یک سازمان را بر عهده دارد و در این راه باید با دقت و رعایت اصل امانت داری اخبار و رویدادها را به بهترین شکل ممکن انعکاس دهد.

توفیق مسئول روابط عمومی اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان قزوین در این نشست ضمن قدردانی از زحمات رابطین روابط عمومی شهرستانهای تابعه این اداره کل تصریح کرد : هدف از تعیین رابطین روابط عمومی در شهرستانها تابعه، انتقال به موقع و سریع اقدامات و فعالیت های بخش راهداری و حمل و نقل جاده ای در شهرستانها، انعکاس تلاش های راهداران در سطح کلیه محورهای مواصلاتی استان، فراهم نمودن بستر مناسب برای ایجاد انگیزه و نشاط اداری برای تمامی کارکنان، برگزاری برنامه های فرهنگی و آموزشی برای کارکنان، حضور به موقع و سریع در زمان وقوع حوادث غیر مترقبه در سطح محورهای استان و انعکاس و مستند سازی آنها در جهت  شناخت نقاط ضعف و قوت و رفع و تقویت آنها، بهره گیری از پتانسیل فضا سازی تبلیغاتی و اطلاع رسانی  عنوان کرد.

گفتنی است در این جلسه رابطین روابط عمومی شهرستانهای تابعه اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان قزوین به بیان دیدگاهها و نیاز سنجی امکانات مورد نیاز روابط عمومی به بحث و تبادل نظر پرداختند.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار