کریمی قدوسی:
نماینده مردم مشهد در مجلس شورای اسلامی پاسخ‌هایی به ادعاهای نماینده مردم تربت‌جام علیه خودش را داده است.
کد خبر: ۷۶۵۰۸۳
تاریخ انتشار: ۳۱ تير ۱۳۹۸ - ۲۰:۴۷ 22 July 2019

به گزارش تابناک رضوی، جواد کریمی‌قدوسی نماینده مردم مشهد در مجلس شورای اسلامی در جلسه علنی امروز (دوشنبه، 31 تیر) پارلمان در واکنش به اظهارات روز گذشته جلیل رحیمی جهان‌آبادی نماینده تربت‌جام که در جلسه علنی روز گذشته مجلس ادعاهایی را علیه وی مطرح کرده بود، گفت: بنده آقای رحیمی جهان‌آبادی را نمی‌شناختم، در اولین روز تشکیل مجلس دهم که به مرقد حضرت امام(ره) رفتیم، آخر صف نشسته بودم، کسی آمد کنار من نشست و گفت "من رحیمی هستم"، گفتم "کدام رحیمی؟"، گفت "نماینده تربت‌جام"، گفتم "بفرمایید".

 

کریمی‌قدوسی: ترامپ منتظر تابوت‌ تروریست‌های آمریکایی باشد

درگیری لفظی پزشکیان و کریمی‌قدوسی

کریمی‌قدوسی از سؤال خود از ظریف انصراف داد

 

وی افزود: آقای جهان‌آبادی به من گفت "آقای کریمی! همه از شما می‌ترسند و می‌گویند «اگر کریمی به کسی گیر بدهد تا موتورش را پیاده نکند، او را رها نمی‌کند»"، گفتم "این اشتباه است، اگر بگویند مردم به کسی در انقلاب گیر بدهند، موتورش را پیاده می‌کنند، درست گفته‌اند، اگر بنده را هم دست‌‌‌آموز و پرورش‌یافته این مکتب می‌دانند، آن هم حرف غلطی نیست".

 

نماینده مردم مشهد در مجلس اضافه کرد: دیروز اصل صحبت‌های آقای رحیمی که بیان کردند این بود که "شما چه‌کاره مملکت هستید که به رئیس‌جمهور، وزیر و حالا به نماینده مجلس گیر می‌دهید؟ به شهر تربت‌جام آمدید و به مردم گفتید نماینده شما انقلابی نیست، نامه جمع کنید تا رد صلاحیت شود".

 

کریمی قدوسی تصریح کرد: این‌که بنده و شما از رئیس‌جمهور و وزیر سؤال می‌کنیم به کسی ربطی ندارد؛ از وظایف قانونی ماست، الآن هم کشور دچار بحران شده و باید به وظیفه خود عمل کنیم، آقای رحیمی، گندم کابل و عدسی مجلس یازدهم را نخواهید خورد.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار