رییس سازمان جهاد کشاورزی استان قزوین گفت : پاسخگویی به حل مشکلات و مسائل تولیدکنندگان و بهره برداران بخش کشاورزی ، اولویت خدمت رسانی در جهادکشاورزی است.
کد خبر: ۷۶۵۳۱۰
تاریخ انتشار: ۰۱ مرداد ۱۳۹۸ - ۱۲:۵۵ 23 July 2019

حل مشکلات بهره برداران بخش کشاورزی اولویت خدمت رسانی است

 به گزارش تابناک قزوین فاطمه خمسه  رییس سازمان جهاد کشاورزی استان قزوین  در حاشیه  برگزاری ملاقات  عمومی  با جمعی از تولید گنندگان و بهره برداران بخش کشاورزی افزود : مشکلات بهره برداران بخش کشاورزی را  در راستای تحقق حقوق شهروندی  باید  احصا و در حل آن تسریع کرد .

وی اظهارداشت : هدف ما در حوزه حقوق شهروندی  این است که بهره برداران بخش کشاورزی بتوانند با برقراری ارتباط بهتر از حقوق شهروندی و امکاناتی که برایشان در نظر گرفته شده، استفاده مناسب و مطلوب داشته باشد.

خمسه گفت : در جریان ارتباط با کشاورزان و بهره برداران استان‌ ضمن حل مشکلات و معضلات  بخش ،  نظرات و پیشنهادات را شنیده و بررسی  خواهیم کرد .

رییس سازمان جهادکشاورزی استان قزوین اضافه کرد : بدنبال آن هستیم تا  بتوانیم به طور اساسی مسائل و مشکلات مخاطبان حوزه کشاورزی را حل و فصل کنیم

به گفته وی در حال حاضر بیش از ۸۰ هزار بهره بردار بخش کشاورزی در استان قزوین مشغول فعالیت هستند که بخش اعظمی از اقتصاد استان و تولید محصولات کشاورزی بردوش این عزیزان است .

خمسه گفت : کشاورزی  مدرن در استان قزوین قدمت بیش از ۵۰ ساله دارد و کشاورزان پیشرو و  واحدهای بزرگ تولیدی این بخش گواه بر جایگاه و نقش کشاورزی در توسعه استان است .

رییس سازمان جهادکشاورزی استان قزوین  افزود: بر رسیدن به توسعه پایدار و متوازن بایستی از کلیه امکانات ، ودیدگاههای مختلف بویژه بهره برداران در ترسیم و برنامه ریزی توسعه ای بخش کشاورزی بهر ه گرفت .

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار