حسن عباسی در جمع دانشجویان طرح ولایت استان فارس گفت: شیعه مدلش صدف است که اگر سنگی درون آن بیندازی نمی‌میرد و آن را به مروارید تبدیل می‌کند. پایه اینکه نسل جوان انقلابی ما بتواند تمدن‌ساز شود این است که از مرحله اسلام به مرحله ایمان برسد.
کد خبر: ۷۶۵۳۵۶
تاریخ انتشار: ۰۱ مرداد ۱۳۹۸ - ۱۳:۳۷ 23 July 2019

وی درادامه سخنان خود افزود: ما گام اول را طی کرده ایم و درگیر گام دوم هستیم. اصل دوره تمدن‌سازی در دوره شما شکل می‌گیرد چرا که تا سال ۱۴۴۰ شما دوره جوانی خود را پشت سر گذاشته‌اید.

رئیس اندیشکده یقین تاکید کرد: در حوزه گام دوم مدنظر مقام معظم رهبری، کار نظری تئوریک بشود، صرفا این ۷ توصیه‌ای که به نسل شما جوانان کرده‌اند به توصیف این موارد محدود ختم نشود. یعنی چه ابعادی را مدنظر قرار دهیم و چه ملاحظاتی داشته باشیم که این موارد رقم بخورد.

عباسی در ادامه گفت: مهمترین الگوی تحقق گام دوم انقلاب زندگی انبیا و ائمه است. نسل شما باید روش تهدیدشناسی و روند تبدیل تهدید به فرصت را بداند.

عباسی با اشاره به ساخته های رسانه ای جهان غرب گفت : درفصل سوم سریال هوم لند، در ابتدای مذاکرات هسته‌ای، آمریکایی‌ها استحاله نظام را با نفوذ در سپاه به نمایش می‌گذارند و باید پرسید سوپرکماندوهایی که در خلیج فارس دستگیر شدند و خود را خیس کردند، این‌ها می‌خواهند ایران را تغییر رژیم دهند؟

رئیس اندیشکده یقین افزود: ایران اسلامی هم اکنون آنچنان در صلابت قرار دارد که اگر کسی بزند، امکان ندارد بتواند فرار کند و باید جوابش را بگیرد.

عباسی در انتها تصریح کرد که : ما در حال تمدن سازی و ارائه رویای اسلامی_ایرانی هستیم. سیستم عامل جهانی پس از مرگ ایدئولوژی آمریکایی در ۱۵ سال آینده،سیستم عامل اسلامی است. دولت پیرها کنار خواهند رفت و دولت جوان انقلابی سرکار خواهد آمد نسل رهبران ۱۴۴۴ را الان باید تربیت کنیم.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار