رییس سازمان حمل و نقل بار و مسافر شهرداری ارومیه گفت: قیمت بالای خودرو مانع اصلی نوسازی تاکسی‌های فرسوده است که باید برای بهبود این وضعیت، اقداماتی انجام شود.
کد خبر: ۷۶۵۳۸۲
تاریخ انتشار: ۰۱ مرداد ۱۳۹۸ - ۱۴:۵۲ 23 July 2019

به گزارش تابناک آذربایجان غربی مهدی مژدهی فر  افزود: در صدد هستیم با تسهیل شرایط، رغبت رانندگان تاکسی برای نوسازی افزایش یابد.

وی اضافه کرد: در حال حاضر ۴۰ درصد تاکسی های فعال شهر ارومیه نیازمند نوسازی است که حدود ۲ هزار و ۲۰۰ دستگاه تاکسی را شامل می شود.

وی بیان کرد: با توجه به مسدود بودن سایت ثبت نام نوسازی تاکسی‌های فرسوده، رایزنی هایی با اتحادیه تاکسیرانی نسبت به فعال کردن این سایت انجام شده تا سایت باز شده و امکان ثبت درخواست وجود داشته باشد.

رییس سازمان حمل و نقل بار و مسافر شهرداری ارومیه با اشاره به اینکه تعداد تاکسی های موجود شهر نسبت به جمعیت مناسب است، گفت: در حال حاضر پنج هزار و ۶۰۰ تاکسی در این شهر فعال است که روزانه نزدیک به ۴۰۰ هزار مسافر را جابجا می کنند.

مژدهی فر افزود: ۹ گشت بازرسی نیز به همراه گشت های راهنمایی و رانندگی، فعالیت تاکسی ها را درشهر رصد و نسبت بر رفع برخی مشکلات اقدام می کنند.

به گزارش ایرنا، شهر ارومیه با ۱۱ هزار هکتار مساحت، بیش از ۷۵۰ هزار نفر جمعیت دارد.

اتوبوس های درون شهری، تاکسی، خودرو شخصی و تاکسی های تلفنی و اینترنتی از جمله گزینه ها برای جابجایی شهروندان در ارومیه به شمار می رود.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار