کد خبر: ۷۶۵۴۳۱
تاریخ انتشار: ۰۱ مرداد ۱۳۹۸ - ۱۸:۱۱ 23 July 2019

معاون توسعه امورورزشی مازندران گفت ؛ ورزشکاران مازندرانی بیشترین عناوین قهرمانی ورزشی را در تابستان امسال احراز کرده اند.

"عادل عالیشان" بااشاره به تکثر دستاوردهای مدالهای ورزشی طی سالجاری گفت ؛ تابستان امسال ورزشکاران مازندرانی توانستند مدالهای رنگارنگ در رشته های مختلف ورزشی احراز کنند و کسب مدال اوری مازنی ها همچنان سیرصعودی طی می کند.
این مقام مسوول همچنین به دستاوردهای غرورافرین عناوین ورزشی ازقطب ورزش ایران اشاره کرد وگفت: درشهرستان قائمشهر دررشته بدمینتون ورزشکار قائمشهري با برتري برابر حريفاني از اراك ،گلستان ،اصفهان و قم به جمع ١٦ بازيكن برتر انفرادي زير ١٧ سال رنكینگ جوانان كشور راه يافته است.

* بانوان همچنان مدال های جهانی را درو می کنند

عالیشان همچنین به درخشش روزافزون جامعه بانوان ورزشی اشاره کرد ونمونه موفق ان را بانو رزیتا غفاری خواند وتصریح کرد رزیتا غفاری بانوی قائمشهری هوشیارانه رقبایش را شکست داد و فینالیست کاراته قهرمانی آسیا در تاشکند شد،
این مقام مسوول به شایستگی ها ی این قهرمان جهانی اشاره کرد و اضافه کرد: طی مراسمی مدال رزیتا علیپور نصیبش می شود اما او رنگ طلا را برازنده خود می داند و انشاللله این مقصود حاصل میشود.

عالیشان درادامه بابیان اینکه امروزه بانوان مازندرانی در جهان دارای جایگاه می باشند تصریح کرد ؛ بانو علی پور در وزن منهای ۶۱ کیلوگرم بر رقبایی از هنگ کنگ، فیلیپین و ژاپن غلبه کرد تا فینالیست شود. فردا او با "اکسایان ین" چینی نفر اول رنکینگ جهان و نفر دوم جهانی سال قبل با انواع مدال ها در لیگ های جهانی روبرو خواهد شد.

این مقام مسوول خاطرنشان کرد؛ علیپور همین حالا هم افتخاری بزرگ کسب کرده و سومین مازندرانی است که به فینال رده سنی بزرگسالان کاراته آسیا رسیده ولی مصمم است تا اولین طلای تاریخ کاراته بانوان مازندران را در چنین سطحی بگیرد.

عالیشان اضافه کرد ؛ تاکنون فقط فاطمه چالاکی غایب بزرگ کاراته ایران در این پیکارها سابقه رسیدن به فینال را داشت که اتفاقا در تاشکند سال ۲۰۱۲ بود و رزیتا پس از ۷ سال فینال فاطمه را تکرار کرده و در یکقدمی طلاست.

 

* نوربخش مازندران را نورانی کرد

عالیشان به وفور استعدادهای درخشان ورزشی در مازندران اشاره کردو گفت: دررشته شنا هم یک جوان نتیجه ای درخشان در رقابت های شنای مسافت کوتاه در کرمانشاه کسب کرد.

معاون توسعه امورورزشی مازندران اظهار داشت : عملکرد ابوالفضل نوربخش در این مسابقات خیره کننده بود و ۵ بار برای گرفتن مدال روی سکو رفت.

وی تصریح کرد : نوربخش یک طلا در 200 آزاد و 3 نقره در 200 و 100پروانه و 400 آزاد و یک برنز هم در 50*4 آزاد تیمی گرفت .

* غنی سازی وجذاب کردن اوقات فراغت دانش اموزان با ابزار ورزش

این مقام مسوول بااشاره به طرح اوقات فراغت تابستان امسال گفت : این اداره با ابزار ورزشی و سیاستهای ترغیبی نظیر برگزاری مسابقات ورزشی در راستای جذب جوانان و مبارزه با اسیب های اجتماعی حرکت کرده و دراین زمینه دستاوردهایی ملموس هم داشته ایم
عالیشان اضافه کرد: در مسابقات برگزاری شده تکواندو نونهالان پسران جام شهید بلباسی که درسالن امامعلی حبیبی قائمشهر برگزار شده بود هیات ها وباشگاه ها باهدف ارتقا خود بایکدیگر به رقابت پرداختند تا برای خدمات دادن بهتر ورزشی بروز شوند و طی این مسابقه هیات تکواندو قائمشهر مقام اول و باشگاه تکواندو ضیاء آمل مقام دوم وتیم ذوالفقار جویبار مقام سومی را ازان خودکردند

* پروژه شهيد وطني تا قبل از شروع فصل جديد لیگ برتر به اتمام می رسد..

عالیشان بابیان اینکه دراینده نزدیک ورزشگاه شهید وطنی قائمشهر تکمیل می گردد گفت : با انسجام و هماهنگی های صورت گرفته پیشرفت فیزیکی این ورزشگاه در سطح مطلوبی قرار داشته و سری دوم صندلی سکوی استادیوم شهید وطنی قائم شهر جهت نصب وارد زمین شد.
این مقام مسوول اظهار داشت ؛ ورزشگاه شهیدوطنی قائمشهرتا قبل از آغاز لیگ برتر تکمیل می شود

این مقام مسوول بیان کرد: ، سربازان بی ادعای جبهه فرهنگ و ورزش با هدف افزایش نشاط اجتماعی و توسعه فضاهای ورزشی در پی رفع مشکلات و ایرادات مورد نظر سازمان لیگ هستند.

وی تصریح کرد: بازدید مستمر مسئولان و معاونین دستگاه ورزش در استادیوم شهید وطنی و پیگیری های شبانه روزی مدیرکل ورزش و جوانان استان دراستای سرعت بخشیدن در اجرای مراحل پایانی تکمیل این ورزشگاه، بوده است

عالیشان افزود: به منظور احراز رضایت خاطر بالا مردمی و خشنودی شهروندان تمامی همکاران دراین پروژه بطور جهادی کار می کنند تا پایتخت ورزشی ایران از ورزشگاه شایسته برخوردارشود

* مازندران یکی از مدعیان قهرمانی تیم تیراندازی درکشور

معاون توسعه امورورزشی مازندران گفت: طی ماه گذشته مسابقه قهرمانی استان مازندران در بخش آقایان و در دو گروه تفنگ و تپانچه بادی برگزار شد .

این مقام مسوول خاطرنشان کرد: در این مسابقه هفت تیم شرکت کردند که در پایان تیم های هیئت ساری الف ، هیئت قائم شهر و هیئت بابل الف به ترتیب عناوین اول تا سوم را کسب کردند .

عالیشان اضافه کرد در بخش انفرادی در رشته تپانچه بادی سید میلاد اوصیالقب از قائمشهر ، جواد احمدی از بابل الف و محسن عشیری از ساری الف به ترتیب مقام های اول تا سوم را کسب کردند. و در رشته تفنگ بادی : آقایان یاسین هادیزاده از ساری الف ، آرسس شکوری فرد از ساری الف و احد سبزی از قائمشهر به ترتیب صاحب مقام های برتر شدند.
که در پایان به نفرات و تیم های برتر لوح ، مدال و کاپ قهرمانی اهدا شد.

 

* طرح استعدادیابی در رشته هندبال بانوان برگزارشد.

با حضور فراهانی مربی تیم ملی و کمیته استعدادیابی منطقه ۲ کشور مسابقه استعدادیابی در سالن ورزشی کهنسال قائم شهر برگزار شد. که استعدادهای بانوان مورد توجه و تحسین قرار گرفت

عالیشان همچنین درادامه به پویایی سایر رشته های ورزشی دراستان اشاره کرد وافزود؛
برگزاری کلاس مربیگری تئوری درجه ۳ به میزبانی شهرستان قائم شهر و اجرای طرح خیابان ورزش در محلات قائم شهر از فعالیت های مستحکم و مستمر می باشد
عالیشان از تینا مدانلو بعنوان افتخار مازندران و بانو خوش اتیه قهرمانی ملی وبین المللی یاد و خاطر نشان کرد؛ یک شروع طوفانی از تینامدانلو هوگوپوش وزن هفتم (59- کیلوگرم) که در مرحله یک‌هشتم با یک شروع طوفانی حریف مغول را از پا در آورد و در راند دوم بازی را به سود خود تمام کرد. و این امادگی وتوانمندی ره اورد خوبی برای مازندران بهمراه خواهدداشت

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار