رئیس کمیسیون فرهنگی شورای اسلامی شهر فردیس در یکصد و هشتاد و چهارمین جلسه علنی شورای اسلامی شهر فردیس، از تصویب طرح دو فوریتی ایجاد بازارچه دائمی خود اشتغالی بانوان در فردیس خبر داد و اظهار کرد: علاوه بر این، در نظر داریم با همکاری ادارات کمیته امداد امام خمینی (ره) و بهزیستی شهرستان فردیس نسبت به ایجاد بانک اطلاعاتی زنان سرپرست خانوار در این شهر اقدام کنیم.
کد خبر: ۷۶۵۵۲۲
تاریخ انتشار: ۰۲ مرداد ۱۳۹۸ - ۰۹:۴۴ 24 July 2019

به گزارش «تابناک البرز»؛ ملیحه اکبری ادامه داد: شرایط اجتماعی و اقتصادی بانوان بی سرپرست و سرپرست خانوار در این بانک بررسی شده و به بانوانی که از طریق کمیته امداد امام خمینی(ره) و بهزیستی معرفی می شوند، تسهیلات خود اشتغالی تعلق خواهد گرفت.

رئیس کمیسیون فرهنگی شورای اسلامی شهر فردیس از وجود یکصد و ۷۸ بانوی سرپرست خانوار تحت پوشش اداره بهزیستی فردیس خبر داد و افزود: بخش بزرگی از این تعداد نیازمند شغل هستند.

به گفته وی ۲۵ درصد از زنان سرپرست خانوار تحت پوشش اداره کمیته امداد امام خمینی(ره) شهرستان فردیس نیز نیازمند شغل هستند.

اکبری هدف از اجرای این طرح را توانمند سازی بانوان سرپرست خانوار اعلام کرد و گفت: ایجاد مشاغل پایدار برای زنان سرپرست خانوار نیازمند همکاری همه ادارات و ارگان ها است.

وی اضافه کرد: مدیریت شهری فردیس در اولین فرصت نسبت به جانمایی و راه اندازی بازارچه خود اشتغالی بانوان در فردیس اقدام می کند.

رئیس کمیسیون فرهنگی شورای اسلامی شهر فردیس در بخش دیگری بر لزوم توانمند سازی بانوان سرپرست خانوار تاکید کرد و گفت: این مهم موجب توسعه فعالیت های اجتماعی زنان می شود و بنده از این موضوع به صورت ویژه حمایت می کنم چراکه با توانمند سازی بانوان، آنها جرات دستیابی به اهداف خود را پیدا می کنند و به آنها جامه عمل می پوشانند.

وی تصریح کرد: آموزش در ایجاد اشتغال برای بانوان سرپرست خانوار از اهمیت بالایی برخوردار است و با تحقق این مهم می توانیم شاهد پیشرفت چشمگیر زنان سرپرست خانوار در جامعه باشیم.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
وبگردی
آخرین اخبار