کد خبر: ۷۶۵۵۳۸
تاریخ انتشار: ۰۲ مرداد ۱۳۹۸ - ۱۰:۱۸ 24 July 2019

معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار کهگیلویه و بویراحمد گفت: تسریع در تکمیل پروژه کمربندی یاسوج یک ضرورت است و باید اجرایی شود.


به گزارش تابناک کهگیلویه و بویراحمد ، عزیز فیلی در نشست شورای ترافیک استان با اشاره به اینکه مصوبات شهرستان های کهگیلویه، دنا، لنده، بهمئی و باشت در این شورا بررسی شد، اظهار داشت: مصوبات شورای ترافیک برای همه دستگاه ها لازم الاجرا است.

معاون عمرانی استاندار کهگیلویه و بویراحمد عنوان کرد: شهرداری سی سخت نسبت به تکمیل و بهره برداری ساختمان پلیس راهور این شهر اقدام کند.

وی بیان کرد: انتظار می رود اولویت اصلی شهرداری های استان به ویژه در شهرهای دهدشت، لنده و سی سخت ساماندهی ورودی های این شهرها باشد.

فیلی خواستار سرعت بخشی به عملیات اجرایی کمربندی یاسوج شد و افزود: راه و‌شهرسازی وضعیت فعالیت پیمانکار این پروژه را بررسی کرده و در صورتی که روند انجام کار به همین کندی پیش برود نسبت به جایگزینی پیمانکار عمل  کند.

معاون عمرانی استاندار با تاکید بر اینکه راهداری مسئول ساماندهی شرکت های حمل و نقل است، ابراز کرد: این شرکت ها موظف به تمکین از قانون هستند و نباید در محدوده شهری تاسیس شوند.

وی تاکید کرد: شهرداری یاسوج تا ۱۵ مرداد ماه  نسبت به نصب چراغ راهنما در میدان انقلاب و میدان آریوبرزن اقدام کند.
 
تذکرات جدی معاون عمرانی استاندار به مسئولان

هجیر افشون مدیرکل دفتر فنی استانداری نیز در این نشست، اظهار داشت:  مقرر شد کمیته ای برای بررسی حذف نقاط حادثه خیز  امتداد تقاطع پل سوم بشار به جاده نقاره خانه تشکیل و راهکارهای خود را به شورای ترافیک استان ارائه دهند.

وی افزود: راهداری با محوریت دفتر فنی در راستای کاهش تصادفات در محور اقلید_ مهریان پس از بررسی پیشنهادی های لازم را به شورای ترافیک استان تقدیم می کند.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار