استاندار گلستان با اشاره به تلاش های صورت گرفته برای تسریع در روند بازسازی مناطق آسیب دیده از سیل استان و اظهار رضایت از روند پرداخت تسهیلات و عقد قراردادها در بانک ها طی روزهای اخیر، خاطرنشان کرد: تا کنون حدود 40 میلیارد تومان کمک بلاعوض و حدود 278 میلیارد تومان تسهیلات به مردم مناطق سیل زده استان پرداخت شده است.
کد خبر: ۷۶۵۵۸۱
تاریخ انتشار: ۰۲ مرداد ۱۳۹۸ - ۱۲:۰۴ 24 July 2019
به گزارش تابناک گلستان، دکتر هادی حق شناس شامگاه سه شنبه یکم مرداد در گفتگو با برنامه تیتر امشب شبکه خبر اظهار کرد: خوشبختانه بنیاد مسکن استان حدود دوهزار واحد تعمیراتی دیگر را به مجموع واحدهای خسارت دیده اضافه کرد که با احتساب این تعداد، واحدهای تعمیراتی و احداثی استان از 17700 واحد به 21 هزار واحد افزایش یافته است. 
وی با بیان اینکه تاکنون 14 هزار و 228 واحد جهت دریافت تسهیلات به بانک ها معرفی شده اند افزود: تعمیرات حدود 6 هزار مسکونی به اتمام رسیده و پی کنی 3152 واحد نیز انجام شده که تلاش می کنیم با توجه به مساعد بودن شرایط جوی، تا پایان تابستان تعمیرات و پی کنی واحدها را به اتمام برسانیم. 
استاندار گلستان با اشاره به بازسازی واحدهای آموزشی در مناطق سیل زده تصریح کرد: 324 واحد آموزشی در این مناطق نیاز به تعمیرات داشت که 170 واحد به اتمام رسیده و مابقی هم تا مهرماه انجام خواهد شد. 
دکتر حق شناس ادامه داد: 22 واحد آموزشی در این مناطق تخریبی اعلام شد که صددرصد نیاز به بازسازی و احداث داشتند که عملیات احداث 11 واحد سه کلاسه آغاز شده و تا مهرماه به اتمام می رسد و 11 واحد آموزشی 6 کلاسه نیز در دستور کار است که به مدت زمان بیشتری برای احداث نیازمند است. 
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار