مدیر نظارت و ارزیابی تجهیزات و ملزومات پزشکی معاونت غذا و دارو دانشگاه علوم پزشکی کرمانشاه گفت: با برگزاری مناقصه ۷ دستگاه اکسیژن ساز مرکزی بیمارستانی با ظرفیت تولید ۲۵۰-۳۴۰LIT/MIN خربداری شد.
کد خبر: ۷۶۵۶۰۷
تاریخ انتشار: ۰۲ مرداد ۱۳۹۸ - ۱۲:۲۲ 24 July 2019

به گزارش خبرگزاری تابناک ، شیرزادیان مدیر نظارت و ارزیابی تجهیزات و ملزومات پزشکی معاونت غذا و دارو دانشگاه علو پزشکی کرمانشاه گفت: در راستای ارتقاء شاخص‌های حوزه سلامت، دسترسی آسان و ایمن به مولد‌های گاز‌های طبی بیمارستانی و صرفه جویی در هزینه‌های دانشگاه، مدیریت نظارت و ارزیابی تجهیزات و ملزومات پزشکی معاونت غذا و دارو دانشگاه علوم پزشکی کرمانشاه با همکاری سایر حوزه‌های ذیربط اقدام به برگزاری مناقصه و خرید ۷ دستگاه اکسیژن ساز مرکزی بیمارستانی با ظرفیت تولید ۲۵۰-۳۴۰LIT/MIN نمود.

وی بیان کرد: با رعایت موازین فنی و قانونی، خوشبختانه ۳ دستگاه از این تجهیزات به ترتیب یک دستگاه اکسیژن ساز مرکزی به ظرفیت ۳۴۰LIT/MIN به بیمارستان نو بنیاد شهرستان پاوه، یک دستگاه اکسیژن ساز مرکزی به ظرفیت ۲۵۰LIT/MIN به بیمارستان قصرشیرین و یک دستگاه اکسیژن ساز به ظرفیت ۲۵۰LIT/MIN به بیمارستان #هرسین تحویل داده شد.

شیرزادیان ادامه داد:چهار دستگاه باقیمانده از هفت دستگاه مذکور نیز به محض آماده سازی فضا تحویل داده خواهد شد، ارزش ریالی این کالا‌ها حدود ۳۷ میلیارد ریال می باشد.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار