فرمانده انتظامی تهران بزرگ گفت: در یک ماه گذشته سه درصد آمار جرایم کاهش یافته است.
کد خبر: ۷۶۵۶۴۱
تاریخ انتشار: ۰۲ مرداد ۱۳۹۸ - ۱۲:۵۴ 24 July 2019

به گزارش تابناک تهران سردار حسین رحیمی روز چهارشنبه در مراسم افتتاح استودیو پلیس پایتخت با بیان اینکه در عین حال بیش از ۱۲۰ درصد افزایش وقوع جرایم در فضای مجازی در یک ماه گذشته داشته ایم تصریح کرد: روزانه دو هزار نفر به پلیس فتای تهران و ۱۵ هزار نفر به کلانتری‌های پایتخت مراجعه می‌کنند.

وی گفت: مرکز فرماندهی و کنترل ترافیک پلیس راهور تهران در منطقه نمونه بوده و افتتاح استودیو پلیس پایتخت نیز تکمیل‌کننده مرکز فرماندهی و کنترل ترافیک است.

رئیس پلیس پایتخت با تاکید بر اینکه اقدامات ایجابی بر اقدامات سلبی پلیس ارجحیت دارد، گفت: امنیت در پایتخت بر اساس شاخصه‌ها از بالاترین ضریب در کل کشور برخوردار است.

رحیمی تصریح کرد: قرارگاه ایجاد نظم و انضباط در شهر تهران توسط پلیس و شهرداری با هدف ارتقای انضباط اجتماعی، تشکیل شده و در طول خیابان ولیعصر (عج)، پارک دانشجو، طول خیابان پیروزی و انقلاب، حدفاصل میدان قدس و تجریش و دامنه رودخانه جاجرود، تقی‌آباد اقداماتی را انجام دادیم و اجازه نمی‌دهیم بی‌انضباطی در شهر تهران توسعه پیدا کند.

رئیس پلیس پایتخت با اشاره به جلب همکاری و همراهی مردم با پلیس، متذکر شد: پلیس در کنار و خادم مردم است و زمانی تمهیدات نتیجه می‌دهد که مردم همکار پلیس باشند و تمام برنامه‌ریزی‌ها در سطح ناجا فقط برای خدمت به آحاد جامعه است.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار