مدیرکل میراث فرهنگی استان قزوین از پلمپ یک واحد فروش غیر مجاز تورهای گردشگری در قزوین خبر داد.
کد خبر: ۷۶۵۶۷۳
تاریخ انتشار: ۰۲ مرداد ۱۳۹۸ - ۱۳:۵۱ 24 July 2019

پلمپ یک واحد فروش غیرمجاز تورهای مسافرتی در قزوین

 به گزارش تابناک قزوین مهندس خزائلی مدیرکل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری استان قزوین با اعلام این خبر گفت: به دنبال بازدید به عمل آمده از یک واحد فروش تورهای گردشگری داخلی و خارجی و عدم وجود مجوزهای قانونی فروش تور، این واحد با حضور نمایندگان میراث‌فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری استان و اداره کل اماکن پلمپ گردید.

خزائلی اظهار داشت: متاسفانه در سالهای اخیر برخی افراد و واحدهای غیر مجاز بدون داشتن مجوز رسمی در زمینه فروش تورهای گردشگری فعالیت دارند و به دلیل عدم رعایت استانداردهای مصوب گردشگری و تضییع حقوق مسافران و خانواده‌ها در طول سفر، اغلب خسارات جبران ناپذیری به بار می‌آورند.

وی افزود: کلیه واحدها و افراد حقیقی و حقوقی که در زمینه تبلیغ و فروش تورهای مسافرتی فعالیت دارند تنها با داشتن مجوز رسمی از میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری استان مجاز به فروش تورهای مسافرتی بوده و در غیر این صورت طبق ضوابط با آنها برخورد خواهد شد.

مدیرکل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری استان قزوین با تاکید بر آگاهی شهروندان در خرید تورهای مسافرتی تصریح کرد: در خرید تورهای مسافرتی تنها در صورت ارائه مجوز بند “ب” دارای اعتبار از اداره کل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری استان، قرارداد تور دارای مهر و سربرگ دفتر، بیمه مسافرتی، رسید پرداخت، مبلغ پرداختی و … به مسافران ،خسارات مالی و جانی برای مسافر از طریق سازمان میراث فرهنگی قابل پیگیری خواهد بود.

این مقام مسئول یادآور شد: گردشگران و هم استانی‌های عزیز در صورت مشاهده هرگونه تخلف در این زمینه  و جهت ارائه نظرات و پیشنهادات خود می‌توانند با تلفن ۳۳۶۸۵۰۲۴ واحد نظارت گردشگری اداره کل میراث فرهنگی تماس حاصل نمایند تا در اسرع وقت رسیدگی شود.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار