جانشین فرمانده انتظامی اهواز از دستگيری ۵۲ سارق حرفه‌ای و سابقه‌دار با ۱۱۲ فقره انواع سرقت ظرف ۷۲ ساعت گذشته در شهرستان اهواز خبر داد.
کد خبر: ۷۶۶۱۶۴
تاریخ انتشار: ۰۵ مرداد ۱۳۹۸ - ۱۰:۳۷ 27 July 2019

سرهنگ کیومرث کشوری، جانشین فرمانده انتظامی اهواز در تشریح جزئیات دستگیری سارقان حرفه‌ای اظهار کرد: در راستای ارتقاء امنیت اجتماعی، طرح پاکسازی نقاط آلوده و جرم‌خیز با هدف برخورد قاطعانه با سارقان حرفه‌ای و سابقه‌دار، فروشندگان موادمخدر و دارندگان سلاح‌های غیرمجاز به مدت ۷۲ ساعت در شهرستان اهواز به مرحله  اجرا درآمد.

وی افزود: ماموران انتظامی با اقدامات تخصصی و اطلاعاتی ۵۲ سارق حرفه‌ای و سابقه‌دار را شناسایی و پس از هماهنگی با مرجع قضائی در چند عملیات ضربتی و هماهنگ در مخفیگاه‌شان دستگیر کردند.

کشوری بیان کرد: ماموران انتظامی در راستای اجرای این طرح ۱۸۰۰ گرم انواع مواد مخدر، تعدادی اموال سرقتی، ۲قبضه سلاح شکاری غیرمجاز کشف کردند.

وی ادامه داد: متهمان دستگیر شده در تحقیقات پلیس به ۱۱۲ فقره انواع سرقت، ۲ فقره تیراندازی غیرمجاز در سطح شهرستان اهواز اعتراف و پس از تشکیل پرونده تحویل مرجع قضائی شدند.

جانشین فرمانده انتظامی شهرستان اهواز با بیان اینکه در این راستا ۱۸معتاد متجاهر نیز دستگیر و به مراکز ترک اعتیاد تحویل داده شدند، تأکید کرد: نیروی انتظامی به‌صورت شبانه‌روزی با سارقان و مخلان امنیت و آرامش به شدت برخورد می‌کند و اجازه جولان به آن‌ها نخواهد داد.

منبع: فارس
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار