مدیرعامل سازمان مدیریت و نظارت بر تاکسیرانی شهرداری قزوین:
اسماعیل عرشیان مدیرعامل سازمان مدیریت و نظارت بر تاکسیرانی شهرداری قزوین، از تمدید مجوز تاکسیرانان از طریق دفتر پیشخوان دولت خبر داد.
کد خبر: ۷۶۷۲۳۳
تاریخ انتشار: ۰۸ مرداد ۱۳۹۸ - ۱۰:۲۴ 30 July 2019

تمدید مجوز تاکسیرانان فقط از طریق دفتر پیشخوان دولت انجام می شود

به گزارش تابناک  قزوین، عرشیان مدیرعامل سازمان مدیریت و نظارت بر تاکسیرانی شهرداری قزوین افزود: در راستای تحقق اصل  44 قانون اساسی مبنی بر واگذاری امور به بخش خصوصی و چابک سازی سازمان، تمام امور مربوط به تمدید مجوز تاکسیرانان با ایجاد زیرساخت های لازم الکترونیکی به دفتر پیشخوان دولت واگذار گردیده و طبق دسترسی تعریف شده و مدیریت و نظارت عالی سازمان تاکسیرانی صورت می گیرد.

مدیرعامل سازمان تاکسیرانی ادامه داد: تمدید مجوز تاکسیرانان فقط از طریق دفتر پیشخوان دولت انجام می شود و نیازی به مراجعه تاکسیرانان به سازمان تاکسیرانی نیست.

این مقام مسئول تصریح کرد: تاکسیرانان با در دست داشتن مدارک لازم، می توانند برای انجام امور مربوط به تمدید مجوز به دفتر پیشخوان دولت واقع در خیابان منتظری، جنب میدان تره بار و بانک تجارت مراجعه نمایند.

تمدید مجوز تاکسیرانان فقط از طریق دفتر پیشخوان دولت انجام می شود

وی با بیان این که در مراجعه به دفتر پیشخوان نیازی به پرداخت هزینه اضافی توسط تاکسیرانان نیست، اظهار کرد: هزینه هایی که تاکسیرانان باید در هنگام تمدید مجوز پرداخت کنند، همان مبلغی است که به تصویب شورای شهر رسیده و دفتر پیشخوان دولت هزینه دیگری به جز مبلغ تعیین شده توسط شورای شهر از تاکسیرانان دریافت نخواهد کرد.

عرشیان در خاتمه تصریح کرد: گواهی حضور در دوره های آموزشی، گواهی معاینه فنی و گواهی نامه معتبر، از مهم ترین مدارکی است که تاکسیرانان هنگام تمدید مجوز باید به دفتر پیشخوان دولت ارائه نمایند.

تمدید مجوز تاکسیرانان فقط از طریق دفتر پیشخوان دولت انجام می شود

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار