فرمانده بسیج مستضعفین کشور گفت: یکهزار و ۲۰۰ واحد مسکونی با همت گروه های جهادی و بنیاد مسکن در مناطق سیلزده استان خوزستان در حال ساخت است.
کد خبر: ۷۶۷۴۹۸
تاریخ انتشار: ۰۸ مرداد ۱۳۹۸ - ۱۴:۰۳ 30 July 2019

سردار سرتیپ غلامرضا سلیمانی روز سه شنبه همراه با فرمانده سپاه ولی عصر(عج)خوزستان در بازدید از مناطق سیل زده روستای خویس بخش شاوور شهرستان شوش گفت: سیل امسال به مناطق مسکونی، خدماتی، آموزشی و زیرساخت های روستاها و شهرها خسارت وارد کرد که بعد از مرحله امدادرسانی، بسیج و سپاه وارد عمل شدند.

وی با اشاره به تعمیر، بازسازی و تحویل ۲۷۴ واحد مسکونی در گام نخست گفت: گروه های جهادی با حضور سپاه استان های معین کشور در مرحله دوم برای احداث یا تعمیر منازل مسکونی و آموزشی وارد عمل شدند.

وی با بیان اینکه تمام واحدهای تعمیری تا پایان شهریورماه تحویل داده می شوند، افزود: ۱۱ هزار و ۵۰۰ واحد مسکونی در سطح کشور و یکهزار و ۲۰۰ واحد در استان خوزستان با همت سپاه، بسیج و بنیادمسکن در حال ساخت است.

فرمانده بسیج مستضعفین کشور گفت: آذرماه واحدها احداث شده به مالکین واگذار می شوند.

سردارسرتیپ حسن شاهوارپور فرمانده سپاه حضرت ولی عصر(عج)خوزستان نیز گفت: باکمک بنیادمسکن و دستگاههای دولتی، سپاه شهرستان های معین ازجمله دزفول و اندیمشک و گروه های جهادی کار تعمیر و ساخت منازل سیلزده در سطح استان بخوبی درحال انجام است و منازلطبق زمان بندی اعلام شده تحویل مالکین داده می شوند.

منبع: ايرنا
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار