معاون فنی و نظارت اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان قزوین از تشدید نظارت بر عملکرد مراکز مجتمع های خدماتی- رفاهی بین راهی استان قزوین همزمان با آغاز سفرهای تابستانی و ایام اربعین حسینی (ع) خبر داد.
کد خبر: ۷۶۷۵۳۸
تاریخ انتشار: ۰۹ مرداد ۱۳۹۸ - ۰۹:۱۴ 31 July 2019

تشدید نظارت برعملکرد مراکزمجتمع های خدماتی- رفاهی بین راهی استان قزوین

به گزارش تابناک  قزوین، درجلسه ای با حضور علی برجعلیزاده سرپرست اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان قزوین، مدیر انجمن صنفی مجتمع های خدماتی–رفاهی و مدیران مجتمع های خدماتی- رفاهی درحال بهره برداری استان قزوین برگزار شد. فیاض بیگدلی معاون فنی و نظارت اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده استان قزوین با اشاره به آمار قابل ملاحظه 25 میلیون متوسط تردد ماهانه درسطح محورهای مواصلاتی استان قزوین، نقش غیر قابل انکار مجتمع های خدماتی-رفاهی در ارتقاء سطح ایمنی و کاهش تصادفات را برشمرد.

وی تصریح کرد: با توجه به آغاز سفرهای تابستانی و در پیش رو بودن ایام اربعین حسینی (ع) به منظور تشدید نظارت بر عملکرد این مراکز، کمیته نظارت هماهنگی خدمات سفر استان از نحوه ارائه خدمات در 31 مجتمع خدماتی-رفاهی در حال بهره برداری و وضعیت بهداشتی آشپزخانه ها، نمازخانه ها و سایر قسمتها بطور مستمر بازدید به عمل می آورند. همچنین تعداد 18 مجتمع خدماتی- رفاهی در محورهای مواصلاتی استان به منظور ارتقاء ایمنی و خدمات جاده ای در حال احداث هستند.

معاون فنی و نظارت اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده استان قزوین در این جلسه پس از بحث و تبادل نظر در خصوص مشکلات و دغدغه های مدیران مجتمع های خدماتی -رفاهی بین جاده ای بر لزوم همکاری هرچه بیشتر مجتمع های خدماتی- رفاهی با اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان تاکید کرد و گفت : این اداره کل براساس قوانین و دستورالعمل ها آمادگی همکاری و حمایت از متقاضیان احداث تیرپارک در محورهای مواصلاتی استان را دارد. وی همچنین بر ساماندهی رمپ های دسترسی ورودی و خروجی مجتمع ها تاکید داشت و به لزوم نصب بنر و تابلوهای اطلاع رسانی در این مراکز به منظور معرفی مدیر داخلی مجتمع و بهره گيري از سامانه اطلاع رساني راههاي كشور 141، سامانه پیامکی (3000141)  پل ارتباطي اخذ نظرات و پیشنهادات کاربران محترم جاده ای از وضعیت ارائه خدمات مجتمع های خدماتی- رفاهی و تیرپارکها ، سامانه 30007070 براي ارتباط مردمي و دریافت انتقادات و پیشنهادات از وضعيت نمازخانه های واقع در مجتمع های خدماتی- رفاهی بين راهي و سامانه پيام كوتاه نظارت مردمي 110120 پليس به منظور جلب مشاركت مردمي در افزايش ايمني سفر وكاهش تصادفات را ضروری دانست.

بیگدلی درخاتمه با آرزوي سفرهاي ايمن در تابستان و همچنین سفر معنوی اربعین حسینی (ع) براي هموطنان عزیز گفت : كليه رانندگان بايد توجه داشته باشند با رعایت سرعت مطمئنه و قوانين راهنمايي و رانندگي و پايبندي به نكات ايمني از بروز حوادث خطرناك جاده اي براي خود و ديگر خودروهاي عبوري جلوگيري نمايند. و ان شاالله با رعایت اصل 15 دقیقه استراحت به ازای هر 2 ساعت رانندگی شاهدکاهش تصادفات جاده ای در محورهاي مواصلاتي استان باشیم.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار