رئیس اداره ورزش و جوانان شهرستان ایلام خبر داد؛
رئیس ورزش اداره ورزش و جوانان شهرستان ایلام گفت: 7 هزار نفر تابستان امسال در برنامه های ورزشی اوقات فراغت دستگاه ورزش و جوانان این استان شرکت کردند.
کد خبر: ۷۶۷۸۳۱
تاریخ انتشار: ۰۹ مرداد ۱۳۹۸ - ۱۹:۴۶ 31 July 2019

به گزارش تابناک ایلام ؛ ساعد کریمی در گفت و گو با خبرنگار ما اظهار داشت : طرح اوقات فراغت ورزش و جوانان با حضور 7 هزار ورزشکار در قالب33 هیات ورزشی در شهرستان ایلام اجرا شده است .

وی اضافه کرد: برای تشکیل کلاس های آموزشی اوقات فراغت ورزشکاران در تابستان امسال 215 باشگاه ورزشی در رشته های مختلف از جمله بدنسازی ، تکواندو ، جودو، کارته ،کشتی و دیگر رشته ها مهیا شده است .

کریمی عنوان داشت : در راستای اجرای طرح اوقات فراغت در شهرستان ایلام تمامی اماکن ورزشی شامل 38 فضای ورزشی از جمله سالن ورزشی ، زمین چمن ، زمین تنیس خاکی و استخر ،علاوه بر ورزش های مفرح مانند شنا و ورزش های پایه همچون ژیمانستیک و ورزش های رشته های توپی مانند فوتبال ، هندبال ، والیبال مورد بهره برداری جوانان قرار گرفته است .

رئیس اداره ورزش و جوانان شهرستان ایلام یادآور شد: مسئولیت آموزش این تعداد ورزشکار در کلاس های اوقات و فراغت در شهرستان ایلام بر عهده که حدود 900 مربی می باشد .

وی یادآور شد: تشکیل مدارس ورزش، شهریه مناسب، نظم و انضباط، مدیریت و برگزاری جشنواره و مسابقه ورزشی و اخلاق مداری را از جمله ملاک های ارزیابی عملکرد هیات های ورزشی در طرح اوقات فراغت تابستان امسال می باشد .

ساعد کریمی بر اهمیت رعایت نکات بهداشتی در استخرهای شنا تاکید کرد افزود: با توجه به فصل گرما و نشاط آوری ورزش شنا ، استفاده مردم در اوقات فراغت از استخرها بیشتر از قبل بوده به همین دلیل اهیمت نظارت بیشتر بر این مراکز باهمکاری کارشناسان بهداشت محیط شبکه بهداشت و درمان تشدید می شود.

وی همچنین با اشاره به لزوم استمرار این بازرسی‌ها در فصل تابستان، اظهار داشت: بازرسی از استخرهای شنا با شدت و قوت توسط کارشناسان بهداشت محیط شبکه بهداشت و درمان ایلام در سطح شهرستان انجام می شود.

رئیس ورزش و جوانان ایلام با اشاره به مشارکت دیگر دستگاه ها و نهادهای شهرستان در اجرای طرح اوقات فراغت افزود :از همکاری اداره آموزش و پرورش شهرستان ایلام ،اداره کار ،نیروی انتظامی ،فرهنگ و ارشاد ، هلال احمر ، کمیته امداد،دانشگاه ایلام و بنیاد شهید و ایثارگران در اجرای طرح اوقات فراغت و در راستای کاهش آسیب ها و نابهنجاری های اجتماعی تشکر کرد .

وی یادآور شد : در پایان طرح اوقات فراغت تابستانی از اداراتی که بیشترین همکاری را با ورزش و جوانان شهرستان ایلام در اجرای این طرح داشته اند طی مراسمی قدردانی به عمل می آید./م

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار