سرپرست سازمان صنعت،معدن و تجارت آذربایجان غربی گفت: تمام معادن و واحدهای صنعتی ملزم به رعایت فاکتورهای بهداشت، ایمنی، محیط زیست و انرژی بوده و مسوول بهداشت و ایمنی واحد باید در واحد حضور داشته باشد.
کد خبر: ۷۶۸۰۲۵
تاریخ انتشار: ۱۰ مرداد ۱۳۹۸ - ۱۳:۴۳ 01 August 2019

به گزارش تابناک آذربایجان غربی محمد دهقان ، اظهار کرد: از این پس، تمام معادن و واحدهای صنعتی استان ملزم به رعایت فاکتورهای بهداشت، ایمنی، محیط زیست و انرژی شده و مسوول بهداشت و ایمنی واحد باید در واحد حضور داشته باشد.

وی همچنین ادامه داد: در حوزه معادن تمام معادنی که دارای بیش از 25 نفر نیروی کار هستند حضور مسوول بهداشت و ایمنی در ساعات کار سر معدن الزامی است.

سرپرست سازمان صنعت،معدن و تجارت آذربایجان غربی افزود: در خصوص واحدهای صنعتی هم واحدهایی که دارای نیروی کار بیش از 100 نفر هستند ملزم به رعایت فاکتورهای بهداشت،ایمنی،محیط زیست و انرژی هستند و واحدهای بالای 50 نفر نیروی کار هم باید از این ساز و کار تبعیت کنند.

وی تصریح کرد: مدیریت HSEE ابزاری است برای کنترل و بهبود عملکرد بهداشت، ایمنی، محیط کار و انرژی در کلیه برنامه‌های توسعه‌ای صنعتی و غیرصنعتی، در واقع این یک سیستم ادغام یافته و یکپارچه است که کلیه منابع انسانی و تجهیزاتی و مالی در حمایت از یکدیگر برای تامین سلامت و محیطی عاری از هر گونه حادثه و آسیب به کار گرفته می‌شوند.

دهقان تاکید کرد: نظر به اتفاقات و وقوع حوادث در واحدهای تولیدی، فوریت ساماندهی و مدیریت حوادث در واحدهای صنعتی و معدنی با شناسایی کانون های خطر در خطوط تولید نسبت به رفع عوامل خطر ساز با مهندسی ایمنی اقدامات مورد نیاز اعمال شود.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار