عامل تیراندازی منجر به قتل در تیرماه سال جاری درمنطقه فیاضیه آبادان که به‌دلیل اختلافات ملکی رخ داد، دستگیر شد.
کد خبر: ۷۶۸۰۷۸
تاریخ انتشار: ۱۱ مرداد ۱۳۹۸ - ۱۵:۴۸ 02 August 2019

سردار "حیدر عباس‌زاده" اظهار داشت: در پی اعلام خبری مبنی بر وقوع یک فقره تیراندازی منجر به قتل در تیرماه سال جاری درمنطقه فیاضیه آبادان که بدلیل اختلافات ملکی رخ داد؛ مأموران انتظامی آبادان به همراه تیم مجرب از کارآگاهان پلیس آگاهی بررسی، کشف جزئیات پرونده را در دستور کار خود قرار دادند.

وی افزود: با تحقیقات کارآگاهان پلیس آگاهی آبادان و بررسی وقایع مربوط مشخص شد؛ قاتل شخصی به هویت "ص.م" ۵۰ساله با سلاح کلاشینکف اقدام به قتل فردی با هویت " س.ی" ۴۱ساله کرده و خود نیز بعد از زخمی شدن در صحنه نزاع متواری شده است.

سردار عباس‌زاده گفت: مأموران پلیس آگاهی پس از انجام یک سری کارهای اطلاعاتی و پلیسی محل اختفاء قاتل را در یکی از شهرستان های همجوار شناسایی و پس از هماهنگی با مرجع قضائی طی یک عملیات منسجم و هدفمند وی را دستگیر، در تحقیقات انجام شده متهم به قتل اعتراف نموده و انگیزه خود را اختلافات ملکی عنوان کرد.

فرمانده انتظامی خوزستان با بیان اینکه در این عملیات یک قبضه سلاح کلاشینکف که به وسیله آن تیراندازی منجر به قتل به وقوع پیوسته به همراه یک قبضه سلاح شکاری از متهم کشف شد، خاطرنشان کرد: متهم پس از تشکیل پرونده جهت سیر مراحل قانونی از سوی مرجع قضایی با قرار صادره راهی زندان شدند.

منبع: فارس
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار