بازیکن آفریقایی شایعه بیماری‌‌اش را تکذیب کرد و اظهارداشت تیم تبریزی برایش شایعه ساخت.
کد خبر: ۷۶۸۲۵۴
تاریخ انتشار: ۱۱ مرداد ۱۳۹۸ - ۱۹:۵۸ 02 August 2019

به گزارش تابناک تبریز و به نقل از سایت اونزموندیال، کوین کنستانت، عضو گینه‌ای پیشین تیم آ.ث‌میلان در فصل گذشته به عضویت تیم تراکتور درآمد اما گفته شد دچار مشکلات پزشکی شده که به همین خاطر قراردادش با تراکتوری‌ها به حالت تعلیق درآمد.

وی در مصاحبه‌ با رسانه فرانسوی عنوان کرد آنچه در مورد او گفته شد، شایعه‌سازی از طرف تیم ایرانی بوده در حالیکه اکنون آمادگی بازی دارد و با مشکلی هم مواجه نیست.

کنستانت اظهار داشت:شایعاتی وجود داشتند که می‌‌گفتند من مشکل نارسایی قلبی دارم. اما آنچه گفته شد، کاملا نادرست بود.درست است که در ژانویه کمی قلبم از نظر ریتم دچار مشکل بود اما در همان ماه به فرانسه بازگشتم تا چکاپ دقیق پزشکی انجام دهم.وقتی بازگشتم، چیزی برای از دست دادن نداشتم.پزشک به من گفت احتمالا به خاطر شرایط زندگی شخصی، دچار استرس شده‌‌ام.

وی افزود: تست‌های پزشکی را تکرار کردم تا اطمینان خاطر ایجاد شود که همه چیز خوب است و می‌توانم به فعالیت ورزشی‌ام ادامه دهم.امروز می‌بینیم هیچ مشکلی وجود ندارد.

وی در پاسخ به این سئوال که شایعه مشکل قلبی‌اش در زمان حضور در تیم تراکتور ایجاد شد،‌پاسخ داد:بله. من با آنها قرارداد داشتم.آنها با من قراردادی را امضا کردند که نمی‌توانستد اجرا کنند.برای این منظور چنین خبری را مطرح کردند.به همین خاطر سریع به فیفا مراجعه کردم و تمام مدارک پزشکی‌ام را ارائه کردم تا صحت سلامتی من اثبات شود.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :