فرمانده انتظامی اهواز خبر داد:
فرمانده انتظامی اهواز از دستگیری ۴۹ سارق حرفه‌ای و سابقه‌دار با ۶۴ فقره انواع سرقت ظرف ۴۸ ساعت گذشته در شهرستان اهواز خبر داد.
کد خبر: ۷۶۸۳۰۴
تاریخ انتشار: ۱۲ مرداد ۱۳۹۸ - ۱۴:۵۷ 03 August 2019

سرهنگ محسن دالوند اظهار کرد: راستای ارتقای امنیت اجتماعی، طرح پاکسازی نقاط آلوده و جرم‌خیز با هدف برخورد قاطعانه با سارقان حرفه‌ای و سابقه‌دار و همچنین فروشندگان موادمخدر و دارندگان سلاح‌های غیرمجاز به مدت ۴۸ ساعت در شهرستان اهواز به مرحله اجرا در آمد.

این مقام انتظامی تصریح کرد: ماموران انتظامی با اقدامات تخصصی و اطلاعاتی، ۴۹ سارق حرفه‌ای و سابقه‌دار، همچنین هفت عامل تیراندازی و چهار خرده فروش مواد مخدر را شناسایی و پس از هماهنگی با مرجع قضایی در چند عملیات ضربتی و هماهنگ در مخفیگاهشان دستگیر کردند.

سرهنگ دالوند بیان کرد: ماموران انتظامی در راستای اجرای این طرح دو هزار و ۱۰۰ گرم انواع مواد مخدر، تعدادی اموال سرقتی، ۳۰ قبضه سلاح شکاری غیرمجاز و چهار قبضه سلاح جنگی نیز کشف کردند.

وی افزود: متهمان دستگیر شده در تحقیقات پلیس به ۶۴ فقره انواع سرقت دو فقره تیراندازی غیرمجاز در سطح شهرستان اهواز اعتراف و پس از تشکیل پرونده تحویل مراجع قضایی شدند. 

فرمانده انتظامی شهرستان اهواز با بیان اینکه در این راستا ۳۵ موتورسیکلت و ۲۷ خودروی متخلف و بدون پلاک توقیف و ۲۵ معتاد متجاهر نیز دستگیر و به مراکز ترک اعتیاد تحویل داده شد، بیان کرد: نیروی انتظامی به صورت شبانه روزی با سارقان و مخلان امنیت و آرامش به شدت برخورد می‌کند و اجازه جولان به آنها نخواهد داد.

منبع: مهر
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار