مسئول روابط عمومی اداره کل منابع طبیعی و آبخیزداری ایلام:
مسئول روابط عمومی اداره کل منابع طبیعی و آبخیزداری ایلام گفت: چهار نفر در جریان آتش سوزی های جنگل های منطقه چوار شناسایی شده اند.
کد خبر: ۷۶۸۴۱۳
تاریخ انتشار: ۱۲ مرداد ۱۳۹۸ - ۱۵:۰۰ 03 August 2019

به گزارش تابناک ایلام؛ علیرضا صابری اظهار داشت: در آتش سوزی مراتع و جنگل های منطقه پلک لک چوار سه نفر و در آتش سوزی طاق طاوی، چنان و چگا نیز یک نفر شناسایی شده اند.

وی با بیان اینکه این آتش سوزی ها سهوی و غیرعمد بوده، افزود: در آتش سوزی منطقه طاق طاوی یکی از کشاورزان بومی با آتش زدن پس چرای مزرعه خود توان مهار آن را نداشته و آتش به سرعت در مراتع و جنگل های اطراف سرایت می کند.

صابری یادآور شد: در آتش سوزی پلک لک نیز سه نفر گردشگر در این محدوده با روشن کردن آتش برای تهیه چای موجب ایجاد آتش سوزی در این منطقه می شوند.

وی تاکید کرد: مدارک شناسایی این افراد برای پیگیری های بیشتر پیرامون وقایع آتش سوزی این مناطق توسط حفاظت اطلاعات سپاه استان ایلام ضبط شده و بررسی ها در مورد آتش سوزی های منطقه چوار همچنان ادامه دارد.

وی گفت: آتش سوزی های منطقه چوار دیشب به طور کامل با حضور دستگاه های مختلف مهار شد و هم اکنون نیروهای منابع طبیعی و محیط زیست در این مناطق برای پایش آتش سوزی و جلوگیری از شعله ور شدن مجدد کنده های نیم سوز در منطقه حضور دارند./ح

 

ایرنا

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار