حداد عادل خبر داد؛
رئیس شورای تخصصی تحول و ارتقاء علوم انسانی از انتشار سه کتاب توسط این شورا با همکاری سازمان مطالعه و تدوین علوم انسانی دانشگاه‌ها سمت خبر داد.
کد خبر: ۷۶۸۸۳۹
تاریخ انتشار: ۱۳ مرداد ۱۳۹۸ - ۱۳:۳۸ 04 August 2019

انتشار ۳ کتاب در حوزه علوم انسانی با همکاری سازمان سمت

جلسه ۱۶۹ شورای تخصصی تحول و ارتقا علوم انسانی شورای عالی انقلاب فرهنگی به ریاست غلامعلی حداد عادل در محل دبیرخانه شورای عالی انقلاب فرهنگی برگزار شد.

حداد عادل گفت: خوشبختانه پس از حدود ۶ ماه موضوع تعیین اعضای کارگروه‌های برنامه‌ریزی و گسترش وزارت علوم، تحقیقات و فناوری به سامان رسید.

رئیس شورای تخصصی تحول و ارتقای علوم انسانی گفت: خوشبختانه نتیجه حاصل شده مبین استمرار تلاش‌ها و استفاده از تجربیات انباشته شده در تحول و ارتقا علوم انسانی است.

وی در بخش دیگری از سخنانش با اشاره به رشته اقتصاد گفت: به نظر می‌رسد با توجه به ماهیت این رشته باید از غلظت اقتصاد در این رشته کاسته شود.

وی افزود: اقتصاد از آن جهت که با قواعد انسانی و جبر اجتماعی مواجه است یک علم کامل است.

عضو شورای عالی انقلاب فرهنگی ادامه داد: از این منظر یک اقتصاد که بر خلاف اقتصاد متعارف که انسان‌ها را کاملاً یکسان می‌بیند و معتقد به تفاوت انسان‌ها است، لازم است.

در ادامه حداد عادل از انتشار سه کتاب توسط شورای تحول و ارتقا علوم انسانی با همکاری سازمان مطالعه و تدوین علوم انسانی دانشگاه‌ها سمت خبر داد.
منبع:مهر

برچسب ها: انتشار ، اقتصاد
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار