فرمانده انتظامی خوزستان گفت: بیش از ۱۰۷ کیلوگرم انواع مواد مخدر درمحورهای مواصلاتی استان خوزستان کشف شد .
کد خبر: ۷۶۹۲۰۹
تاریخ انتشار: ۱۴ مرداد ۱۳۹۸ - ۱۳:۴۸ 05 August 2019

سردار حیدر عباس زاده در تشریح این خبر اظهار داشت: در راستای اجرای طرح مبارزه قاطع با قاچاقچیان و توزیع کنندگان مواد مخدر و کنترل دقیق محورهای مواصلاتی، پلیس مبارزه با مواد مخدر استان با همکاری مأموران پلیس موادمخدر شهرستان‌های اندیمشک و بهبهان با اقدامات فنی از انتقال ۲ محموله مطلع شدند.

وی افزود: در این راستا ماموران عملیات ویژه پلیس مبارزه با موادمخدر استان با اقدامات تخصصی مسیر تردد خودروی پژو ۴۰۵ حامل مواد و خودروی تیبا که به عنوان اسکورت محموله بود را شناسایی و در عملیاتی مشترک با پلیس موادمخدر شهرستان‌های اندیمشک و شوش آنها را توقیف کردند.

سردار عباس زاده تصریح کرد: در بازرسی از خودروی پژو ۴۰۵ مقدار ۵۸ کیلو و ۶۰۰ گرم موادمخدر از نوع تریاک کشف و در این رابطه چهار قاچاقچی دستگیر شدند.

فرمانده انتظامی خوزستان افزود: در عملیاتی دیگر ماموران پاسگاه انتظامی بخش زیدون شهرستان بهبهان با اقدامات تخصصی و ایجاد تور ایست و بازرسی موقت در محور "قلعه کعبی" یک دستگاه خودروی پژو ۲۰۶ حامل موادمخدر را شناسایی و پس از تعقیب و گریز و قانون بکارگیری سلاح متوقف و در بازرسی از آن مقدار ۴۸ کیلو و ۵۰۰ گرم مواد مخدر از نوع حشیش کشف کردند.

سردار عباس زاده با بیان اینکه در مجموع این طرح عملیات ۱۰۷ کیلو و ۱۰ گرم مواد مخدر از نوع تریاک و حشیش کشف شد، گفت: در این رابطه سه دستگاه خودرو توقیف و پنج قاچاقچی مواد مخدر دستگیر شدند.

پیش از این در دهم مرداد ماه فرمانده انتظامی بهبهان از کشف ۴۸کیلو و۵۰۰ گرم مواد مخدر از نوع حشیش در مسیرهای ارتباطی شهرستان بهبهان خبر داده بود .

منبع: ايرنا
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار