قاضی‌پور:
نماینده ارومیه در مجلس گفت: باید مدیران ارشد کشور و دولت به ارتباط مستقیم اقتصاد با افزایش اقتدار باور داشته و بدانند وقتی اقتدار نیروهای مسلح افزایش پیدا کرده است، روند داخلی هم بهبود پیدا کرده و رونق تولید ایجاد می‌شود.
کد خبر: ۷۶۹۲۴۷
تاریخ انتشار: ۱۴ مرداد ۱۳۹۸ - ۱۵:۳۷ 05 August 2019

به گزارش تابناک آذربایجان غربی نادر قاضی‌پور نماینده مردم ارومیه در مجلس شورای اسلامی  درباره تأثیر افزایش اقتدار جمهوری اسلامی ایران در فرایندهای داخلی اقتصاد و بهبود روند بازار گفت: توطئه را باید در نطفه خفه کرد و روزی که اولین کشتی نظامی آمریکایی وارد خلیج فارس شد، بنیانگذار جمهوری اسلامی ایران حضرت امام خمینی(ره) فرمودند که کشتی‌های آنها را بزنید.

وی افزود: در حوادث اخیر خلیج فارس که نیروهای مسلح جمهوری اسلامی ایران بخشی از اقتدار خود را به رخ جهانیان کشاندند و پهپاد فوق پیشرفته آمریکا را ساقط کرده و نفتکش قانون‌گریز انگلیسی را توقیف کردند، پنتاگون به نیروهای خود دستور داده است که در صورت تیراندازی در این منطقه، خلیج فارس را به سمت دیگر مناطق ترک کنند. 

نماینده مردم ارومیه در مجلس شورای اسلامی تصریح کرد: مقام معظم رهبری در دوران هشت سال دفاع مقدس تمامی جنگ‌های آمریکا را مطالعه کرده و اشراف بسیار بالایی در این زمینه دارد، ضمن اینکه اگر ما به فرمایشات رهبر انقلاب توجه کنیم و فرامین ایشان را مو به مو اجرایی کنیم، هم اقتدار کشورمان بالا رفته، هم رونق تولید داشته و هم بیکاری از بین خواهد رفت. 

قاضی‌پور گفت: وقتی اقتدار کشورمان در دنیا بیشتر شود، نشاط و امید افزایش پیدا کرده و اشتغال بهبود پیدا می‌کند، ضمن اینکه رونق تولید داخل منجر به بهبود فرایندهای اقتصادی خواهد شد. 

وی گفت: باید مدیران ارشد کشورمان به ارتباط مستقیم اقتصاد با افزایش اقتدار باور داشته باشند و بدانند که وقتی اقتدار نیروهای مسلح افزایش پیدا کند، این اقتدار به بخش‌های مختلف جامعه تزریق شده و روند بهبود پیدا می‌کند. 

نماینده مردم ارومیه در مجلس شورای اسلامی گفت: دولتمردان اگر اظهارنظری داشته باشند، بلافاصله در وضعیت اقتصادی کشور تأثیر مستقیم خواهد گذاشت، این در حالی است که وقتی دشمنان با اقتدار نیروهای مسلح از توطئه‌چینی عقب‌نشینی کند، بلافاصله بازارهای کشورمان اثر مثبت دیده و تولید رونق پیدا خواهد کرد، چرا که نشاط کارگر و کارمند بیشتر شده است. 

وی گفت:‌ کشورهای منطقه که همراه آمریکا بودند، در اثر اقتدار اخیر نیروهای مسلح جمهوری اسلامی ایران به سمت ما گرایش پیدا کردند، چرا که می‌دانند آمریکا و انگلیس هم برایشان کاری نکرده و عددی نیستند. 

قاضی‌پور خاطرنشان کرد: اقتدار جمهوری اسلامی ایران که بخشی از آن توسط نیروهای مسلح به نمایش گذاشته شده است، موجب رونق تولید در کشور و بهبود فرایندهای اقتصادی شده و خواهد شد. 

 

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار