مدیرعامل سازمان حمل و نقل و ترافیک شهرداری قزوین: تقاطع ایران- پیروزی پس از اتمام اصلاحات هندسی، استقرار چراغ راهنمایی و خط کشی تکمیل شده و به بهره برداری رسید.
کد خبر: ۷۶۹۴۸۹
تاریخ انتشار: ۱۵ مرداد ۱۳۹۸ - ۱۱:۲۶ 06 August 2019

تقاطع ایران- پیروزی به بهره برداری رسید

  به گزارش تابناک قزوین؛ جهانگیری مدیرعامل سازمان حمل و نقل و ترافیک شهرداری قزوین  گفت : پروژه اصلاح هندسی تقاطع ایران-پیروزی که شامل اصلاح هندسی، استقرار چراغ راهنمایی هوشمند مرکزی و رنگ آمیزی طولی و عرضی این تقاطع بود از ابتدای سال جاری در دستور کار این سازمان قرار گرفت.

وی افزود: با توجه به اهمیت اجرای پروژه های اصلاح هندسی به دلیل نقشی که در تسهیل دسترسی های شهروندان در سطح شهر ایجاد می کند، در ابتدای امر اصلاحات هندسی مورد نیاز این تقاطع با توجه به نیازسنجی صورت گرفته به صورت کامل انجام شد.

مدیرعامل سازمان حمل و نقل و ترافیک شهرداری اضافه کرد: پس از اتمام عملیات عمرانی مربوط به  اصلاح هندسی، عملیات اجرایی استقرار چراغ راهنمایی هوشمند مرکزی در این تقاطع آغاز شد.

جهانگیری عنوان کرد: روان سازی جریان ترافیک و کنترل آن از مرکز کنترل ترافیک از مهمترین مزایای چراغ های راهنمایی هوشمند مرکزی است که در این تقاطع از آن استفاده شده است.

وی تصریح کرد: در مرحله بعدی نیاز بود که خط کشی طولی و عرضی تقاطع ایران- پیروزی انجام شود، بنابراین خط کشی طولی مورد نیاز با استفاده از رنگ ترافیکی مرغوب انجام شده و به منظور افزایش ایمنی تردد عابران پیاده نیز خط کشی گذرگاه عرضی معبر انجام شد.

این مقام مسئول خاطرنشان کرد: در اجرای پروژه هایی که عملیات عمرانی منجر به محدودیت در دسترسی شهروندان می شود، نهایت سرعت و دقت به کار گرفته می شود تا پروژه در اسرع وقت تکمیل شده و به بهره برداری برسد، چرا که تمام تلاش ما ارائه خدمات مطلوب به شهروندان و جلب رضایت آنان است و امیدواریم در این مسیر موفق عمل کرده باشیم.

 

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار