مدیر عامل شرکت گاز استان قزوین: طی 4 ماه نخست سال جاری 122 کیلومتر لوله گذاری توزیع گاز در مناطق مختلف استان قزوین اجرا شده است.
کد خبر: ۷۷۰۵۷۰
تاریخ انتشار: ۱۹ مرداد ۱۳۹۸ - ۱۳:۵۵ 10 August 2019

شبکه گذاری بیش از 122 کیلومتر در استان

به گزارش تابناک  قزوین اسماعیل مفرد بوشهری مدیر عامل شرکت گاز استان قزوین  افزود: از این میزان شبکه گذاری، 64 کیلومتر در روستاهای استان اجرایی شده است و 58 کیلومتر شبکه گذاری نیز شهری بوده است . وی میزان شبکه گذاری گاز در سطح استان از ابتدای فعالیت شرکت گاز تا کنون را بیش از 7 هزار کیلومتر اعلام کرد.

وی همچنین افزود : میزان انشعابات نصب شده در چهار ماهه ابتدایی امسال 2 هزار و 212 انشعاب بوده است که با نصب آنها تعداد انشعابات نصب شده در استان به بیش از 203 هزار انشعاب رسیده است.

مدیر عامل شرکت گاز استان قزوین تصریح کرد: تا کنون 25 شهر و 481 روستای استان از نعمت گاز بهره مند هستند که این مقدار شامل 100درصد خانوارهای شهری و 84 درصد خانوارهای روستایی می باشد.

وی خاطر نشان کرد: در کنار توسعه کمی شبکه گازرسانی در استان، افزایش کیفیت خدمت رسانی و رضایتمندی مشترکین نیز از اولویت های شرکت گاز استان است که امیدواریم همچون موضوع توسعه گازرسانی در سطح استان که شرکت گاز کارنامه قابل قبولی در آن داشته است در تکریم ارباب رجوع و سهولت تسریع در امر پاسخگویی و پیگیری تقاضاهای مراجعین نیز این شرکت پیشرو باشد. 

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار