شهردار بیرجند از انتقال آرامستان بیرجند به ابتدای جاده‌ی شوشود تا دو سال آینده خبر داد.
کد خبر: ۷۷۰۸۶۱
تاریخ انتشار: ۲۰ مرداد ۱۳۹۸ - ۱۱:۵۶ 11 August 2019

جاوید، شهردار بیرجند در دیدار با مردم محله کاظمیه از انتقال آرامستان بیرجند به ابتدای جاده‌ی شوشود در دوسال آینده خبر داد.


او افزود: اگر در این محله فضای بازی وجود داشته باشد شهرداری آماده انتقال وسایل بازی و تفریحی است، همچنین باوجود زمین کاربری فضای سبز، ایجاد فضای سبز را در اولویت کار قرار خواهیم داد.


شهردار بیرجند گفت: برای ایجاد سرویس بهداشتی عمومی در کاظمیه شش در حال تامین اعتبار هستیم.

او ادامه داد:در بحث ترافیکی این محله، طرح جامع ترافیکی در دست پیگیری وجود دارد که تا سه ماه اینده به دست شهرداری می‌رسد.

شهردار در پایان با بیان اینکه آرامستان بیرجند باید منتقل شود گفت: طرحی در جاده شوشود در دست کار قرار گرفته است که تا دوسال آینده زیرساخت‌های آن انجام خواهد شد.


نماینده مردم محله کاظمیه به بیان مشکلات پرداخت و افزود: عدم وجود فضای سبز و فضای تفریحی از مهمترین مشکلات مردم به حساب می‌آید.


طحان گفت: تنها خانه‌ی بهداشت این محل نیز با توجه به ازدحام جمعیت فاقد امکانات مناسب است.


او ادامه داد: آسفالت نامناسب در خیابان‌ها و کوچه ها، عدم وجود کانال‌های آب برای انتقال آب باران، وجود نقطه حادثه خیز در حدفاصل موسی بن جعفر دو و کاظمیه‌ی یک، وجود سگ‌های ولگرد، عدم شست و شوی سطل‌های زباله نیز از مشکلات این محله است.

نماینده مردم محله کاظمیه با بیان اینکه مزار شهدا و آرامستان بیرجند تبدیل به پاتوق معتادین شده است، افزود: مجموعه آرامستان محل پرترددی است که انتظار می‌رود مبلمان و زیباسازی در محله موسی بن جعفر و کاظمیه که محل عبور هست مورد توجه قرار گیرد.

او با اشاره به افزایش جمعیت و نیاز به ایجاد سرویس بهداشتی عمومی، گفت: نیازمند بررسی وضعیت اتوبوس‌ها از جهت مسیر برای خدمت رسانی به مردم هستیم و اگر اتوبوس‌ها به جای طی کردن مسیر طولانی مستقیم از میدان آزادی وارد کاظمیه شوند وقت مردم کمتر به اتلاف می رود.


در ادامه جلسه تقی زاده رئیس شورای شهر بیرجند هم گفت:پارسال نیمی از بودجه شهر بیرجند در طرح فرزان مورد استفاده قرار گرفته است.
انتهای پیام/ب

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار