کد خبر: ۷۷۱۲۲۶
تاریخ انتشار: ۲۲ مرداد ۱۳۹۸ - ۱۲:۰۷ 13 August 2019

جزیره‌ای هست که در آنجا مار‌ها فرمانروایی می‌کنند و بیش از چند گونه حیوانی در آن یافت نمی‌شود.

اگر بدانید در جزیره‌ای قدم می‌زنید که هر لحظه ممکن است با نیش یک مار سمی زندگی تان تمام شود، چه حسی خواهید داشت؟

جزیره مار‌ها در برزیل اینگونه است؛ جزیره‌ای که حدوداً ۱۰۰ هزار سال پیش، با بالا آمدن سطح آب از آمریکا جدا شده است و بعد از آن مار‌ها در آن گیر افتادند.

ترسناکترین جزیره دنیا
این جزیره یکی از نقاطی است که گردشگران اجازه بازدید از آن را ندارند. جزیره مارها، جزیره‌ای در خلیج ایالت سائوپائولوی برزیل است که با دیدن آن فکر می‌کنید قطعه‌ای از بهشت را در وسط اقیانوس اطلس کشف کرده اید، اما این دیدگاه درست نیست؛ زیرا اینجا جایی نیست که بتوانید در آن به ماجراجویی و گذراندن تعطیلات بپردازید.

بر اساس پیش‌بینی‌های انجام شده در سال ۲۰۱۵، بین ۲ تا ۴ هزار مار در این جزیره وجود دارند. این یعنی به طور میانگین یک مار در هر ۷۵ مترمربع از کل جزیره وجود دارد.

ترسناکترین جزیره دنیا
در بین محلی‌ها هم از وجود داستان‌های وحشتناک که پر از مرگ و میر افرادی است که در این سواحل جزیره پر سه می‌زدند، شنیده می‌شود؛ مانند داستان ماهیگیری که در جستجوی موز آمده بود.

افعی سر نیزه طلایی یکی از سمی‌ترین گونه مار‌های سمی این منطقه است. از میزان سمی بودن زهر این مار اطلاعاتی در دست نیست؛ اما می‌گویند اگر مار سر نیزه‌ای یک بار انسان را نیش بزند، احتمال مرگش ۷ درصد افزایش می‌یابد. حتی در صورت درمان شدن، قربانیان این مار همچنان با ۳ درصد احتمال مرگ روبرو هستند.

ترسناکترین جزیره دنیا
مرگ این افراد به دلیل خون‌ریزی روده، نارسایی کلیه، خونریزی مغزی یا نکروز شدید بافت عضلانی ناشی می‌شود. مار برای راحت‌تر هضم شدن گوشت و بافت، زهر را وارد بدن قربانی می‌کند.
ترسناکترین جزیره دنیا
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار