عید غدیر و ازادی نفتکش ایرانی از مهمترین بخش‌های خطبه‌های ائمه نمازجمعه فارس بود
کد خبر: ۷۷۲۳۲۶
تاریخ انتشار: ۲۶ مرداد ۱۳۹۸ - ۰۹:۰۰ 17 August 2019

تابناک فارس به نقل از صدا و سیما:حجت الاسلام خاوری امام جمعه استهبان گفت: عید غدیر عید تربیت، انسان سازی، هدایت و اشرف عید هاست و این واقعه نشان داد که گسترش عدل وحکمت اجتماعی جز باپیمودن راه امامت و ولایت ممکن نیست.

*****************************************************
حجه الاسلام ساریخانی امام جمعه مزایجان هم گفت: دشمنان اسلام درصد تفرقه و کم رنگ جلوه دادن ایام عید غدیر هستند، باید با اتحاد و همدلی تلاش کرد این عید هر چه با شکوه‌تر برگزار شود.

************************************************************************
حجت الاسلام پردل امام جمعه بخش پاسارگاد گفت: واقعه غدیر نقطه عطف اسلام است که به واسطه آن دین کامل، حجت بر مردم تمام شد و نبوت تداوم یافت

*********************************************************************
حجه الاسلام شاکری امام جمعه مهر با بیان اینکه بیمارستان مهر و مراکز بهداشتی درمانی این شهرستان با مشکل کمبود پزشک متخصص و فوق تخصص مواجه است، از مسئولان دانشگاه علوم پزشکی خواست برای رفع این مشکل اقدام کنند.

*************************************************************************
حجه الاسلام موسوی امام جمعه سرچهان گفت: با وجود اینکه بودجه طرح تعریض جاده این بخش ابلاغ شده، اما هنوز اقدامی برای رفع مشکلات این جاده کم عرض و پر تردد نشده است.

*****************************************************************************
حجت الاسلام رضایی امام جمعه موقت میمند گفت: ازادی نفتکش ایرانی که توسط انگلیس بدون هیچ اتهامی توقیف شده بود از برکات و ثمرات مقاومت در برابر زورگویی استکبار است

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار