در مرحله نهایی دهمین دوره المپیاد دانش آموزی علوم و فناوری نانو، ۳۱ دانش آموز برگزیده کشور برای کسب مدال‏های طلا، نقره و برنز به رقابت خواهند پرداخت.
کد خبر: ۷۷۲۵۲۰
تاریخ انتشار: ۲۶ مرداد ۱۳۹۸ - ۱۴:۰۶ 17 August 2019

مرحله نهایی دهمین دوره المپیاد علوم و فناوری نانو برگزار می شود

به نقل از ستاد توسعه فناوری نانو، مرحله سوم (نهایی) دهمین المپیاد علمی فناوری نانو با حضور ۳۱ دانش آموز منتخب از سراسر کشور در شهر تهران برگزار می‌شود. در این دوره که از ۲۶ مردادماه تا ۲ شهریور سال جاری به میزبانی سازمان پژوهش‌های علمی و صنعتی ایران برگزار می‌شود، شرکت کنندگان طی یک دوره فعالیت آزمایشگاهی، در موضوع «کاربرد فناوری نانو در حوزه تصفیه آب» به پژوهش و آزمایش می ‏پردازند.

راه یافتگان به مرحله نهایی این المپیاد در پایان دوره عملی، با ارایه نتایج پژوهش آزمایشگاهی که در قالب گروه ‏های چند نفره و با نظارت سرپرستان علمی هر گروه انجام می‌شود، با یکدیگر به رقابت خواهند پرداخت. نتیجه نهایی این رقابت ملی بر اساس نمره آزمون کتبی و ارزیابی داوران از ارایه دستاوردهای پژوهشی در طول دوره تعیین می ‏شود.

 مراسم اختتامیه دهمین المپیاد ملی دانش آموزی علوم و فناوری نانو و مراسم اهدای مدال و جوایز المپیاد به برگزیدگان، به همراه معرفی نهادهای ترویجی برتر همکار در برگزاری این دوره و همچنین استان‌های برتر، روز شنبه دوم شهریور ماه سال جاری در سازمان پژوهش های علمی و صنعتی ایران برگزار خواهد شد.

مرحله نهایی دهمین دوره المپیاد علوم و فناوری نانو برگزار می شود

آمار استانی برگزیدگان کشوری دهمین دوره المپیاد دانش آموزی علوم و فناوری نانو که در مرحله نهایی از ۱۳ استان کشور حاضر هستند در نمودار زیر آمده است.
المپیاد ملی دانش آموزی علوم و فناوری نانو هر سال توسط باشگاه نانو در سراسر کشور برگزار می‏شود و برگزیدگان این المپیاد علاوه بر دریافت مدال و جوایز نقدی از ستاد ویژه توسعه فناوری نانو، از مزیت‏های بنیاد ملی نخبگان نیز بهره‌مند می‌ شوند.
منبع:مهر

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار