در حالی که تنها سه روز تا آغاز فصل نوزدهم فوتبال باقی‌مانده است، هنوز میزبانی فولاد و نفت مسجدسلیمان از حریفان در هفته نخست در هاله‌ای از ابهام است.
کد خبر: ۷۷۳۴۰۷
تاریخ انتشار: ۳۰ مرداد ۱۳۹۸ - ۱۱:۱۹ 21 August 2019

پس از اتفاقات تلخ در استادیوم‌ها در فصل هجدهم لیگ برتر، مسوولان سازمان لیگ و فدراسیون فوتبال اقداماتی را برای افزایش ایمنی و امنیت ورزشگاه‌ها در نظر گرفتند.

فدارسیون فوتبال تاکید کرده است که تمام استادیوم‌های لیگ برتری باید مجهز به صندلی‌های شماره گذاری شده، دوربین‌های مدار بسته و گیت بلیت فروشی الکترونیک باشد‌.

تاکید فدراسیون بر مجهز شدن ورزشگاه‌ها آنقدر بسیار بود که حتی عدم تجهیز برخی ورزشگاه‌ها به موارد ذکر شده، باعث تاخیر در آغاز لیگ برتر شد، هرچند در نهایت فدراسیون تصمیم گرفت از سی‌و‌یکم شهریورماه لیگ را برگزار کند ولی تاکید کرده که تیم‌هایی که ورزشگاه‌هایشان آماده نیست در دیدارهای خانگی باید در یک ورزشگاه دیگر و بدون تماشاگر به مصاف حریفان خود بروند، موضوعی که شامل تیم‌های فولاد و نفت‌مسجدسلیمان در هفته اول لیگ نیز می‌شود.

فولاد در هفته اول لیگ میزبان نفت آبادان است که دوربین‌های ورزشگاه شهدای فولاد نصب و صندلی‌ها شماره گذاری شده‌‌اند ولی این باشگاه هنوز موفق به نصب گیت‌های الکترونیک یکی از سه شاخصه مدنظر فدراسیون نشده است، البته مسوولان باشگاه فولاد اعلام کرده‌اند که این گیت‌ها تا فردا، سه‌شنبه نصب می‌شوند و در ورزشگاه شهدای فولاد میزبان داربی خواهند بود.

همچنین در هفته نخست لیگ برتر، نفت‌مسجدسلیمان پذیرای تراکتور است که هنوز ورزشگاه مسجدسلیمان با مشکلاتی مواجه است؛ تنها ۷۰ درصد صندلی‌ها شماره‌گذاری شده، دوربین‌ها و گیت‌ها هم هنوز نصب نشده‌اند‌ البته مسوولان باشگاه در حال نهایی کردن قرارداد مربوط به گیت‌های الکترونیک هستند و آن‌ها نیز اعلام کرده‌اند که در تلاش‌اند نفت در خانه به مصاف تراکتور برود. مسجدسلیمانی‌ها اگر امروز، فردا ورزشگاه خود را به سه شاخصه اشاره شده مجهز نکنند، به طور حتم میزبانی را از دست داده و احتمالا در ورزشگاه غدیر به مصاف تراکتور خواهند رفت، هر چند به نظر می‌رسد ورزشگاه غدیر هم چندان آماده برگزاری این دیدار نیست.

باتوجه به این‌که نفت آبادان در هفته نخست میهمان فولاد است، مسوولان این باشگاه سخت در تلاش هستند که ورزشگاه تختی این شهر را برای بازی این تیم در هفته دوم به طور کامل آماده کنند. گفته می‌شود قرارداد مربوط به نصب گیت‌های الکترونیک بسته شده و دوربین ها نیز به زودی نصب و صندلی‌ها شماره‌گذاری می‌شوند.

به هر حال باید دید دیدار فولاد و نفت‌مسجدسلیمان در ورزشگاه‌های خانگی‌شان برگزار می‌شود یا هواداران دو تیم باید از خانه و از طریق تلویزیون نظاره‌گر بازی تیم‌های محبوبشان باشند.

منبع: ایسنا
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار