مدیرعامل شرکت توزیع برق مازندران هشدار داد:
کد خبر: ۷۷۳۶۵۲
تاریخ انتشار: ۳۰ مرداد ۱۳۹۸ - ۱۶:۵۵ 21 August 2019

مدیرعامل شرکت توزیع برق مازندران بااشاره به میزان مصارف برق دراستان گفت : وضعیت مصرف برق امسال بسیار متغیر بوده و رعایت بیشتر شهروندان در مصرف میزان برق ضرورت دارد

رضا غفاری مدیرعامل توزیع برق مازندران وضعیت مصرف برق در استان و احتمال خاموشی درصورت ادامه گرمای هوا بیان کرد: باتوجه به تداوم گرمای هوا طی روزهای گذشته در استان مازندران مصرف برق روز دوشنبه به یک‌هزار و 650 و روز سه‌شنبه (عید غدیر) به یک‌هزار و 400 مگاوات رسید.
 
مدیرعامل توزیع برق مازندران با اشاره به اینکه امروز و روزاتی احتمال رشد بار را داریم، بیان کرد: همچنین شنبه هفته آینده، روز کلیدی است که باتوجه به پیش‌بینی هواشناسی و همچنین استمرار گرمای یک هفته‌ای حداکثر رشد بار را خواهیم داشت.
 
مدیرعامل شرکت توزیع برق مازندران با هشدار شدید اللحن بر جدی گرفتن بحث مدیریت مصرف برق، خاطرنشان کرد: لازم است شهروندان در کنار همه مشترکان بخش‌های مختلف تجاری، صنعتی، اداری، کشاورزی و سایر همواره به توصیه‌ها توجه کرده و یاری رسان ما باشند تا بتوانیم بدون مشکل از گرمای تابستان عبور کنیم.
 
این مقام مسؤول اضافه کرد: یکی از موارد مورد توجه پرهیز از مصرف لوازم برقی پرمصرف ازجمله اتو، لباسشویی و جاروبرقی در ساعات اوج بار یعنی از ساعت 12 تا 16 و همچنین از ساعت 20 تا 23 است.
 
وی افزود: مبحث جدی دیگر استفاده از نور طبیعی در طول روز و عدم روشن کردم لامپ‌های اضافی است.
 
عضوشورای اداری استانداری مازندران خاطرنشان کرد: شرکت توزیع برق مازندران دارای یک میلیون و 400هزار مشترک است که اگر هر مشترک از روشن کردن یک لامپ اضافی جلوگیری کند کمک شایانی به شبکه توزیع مصرف خواهد کرد.

غفاری با اشاره به اینکه وضعیت مصرف برق امسال بسیار متغیر بود، تصریح کرد: مصرف برق در ماه‌های فروردین، اردیبهشت و خرداد رشد داشت که در خرداد ماه به 26.5 درصد رسید ولی در تیر ماه هشت درصد و در مرداد نیز پنج درصد کاهش داشت که امیدواریم ماه آینده نیز بدون مشکل و خاموشی فصل گرم سال را سپری کنیم.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار