استاندار قزوین:
استاندار قزوین، مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران و جمعی دیگر از مسوولان استانی با آزادگان و جانبازان دیدار کردند.
کد خبر: ۷۷۳۸۴۲
تاریخ انتشار: ۳۱ مرداد ۱۳۹۸ - ۱۳:۰۲ 22 August 2019

همسران آزادگان و جانبازان اسوه‌های صبر و پایداری هستند

به گزارش تابناک قزوین،عبدالمحمد زاهدی استاندار قزوین، غلامرضا حقایق‌پور مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان قزوین، حجت‌‌الاسلام سید قریش موسوی رییس ستاد اقامه نماز استان قزوین و جمعی دیگر از مسوولان استانی با آزادگان دیدار کردند.
این دیدارها از علیرضا اصلانی‌مهر آزاده و جانباز 50 درصد و عباس جاملکی آزاده و جانباز 70 درصد صورت گرفت.
در این دیدارها، استاندار قزوین سالروز ورود آزادگان به میهن اسلامی را گرامی داشت و گفت: شما عزیزان در اردوگاه‌های رژیم بعث توسط عراقی‌ها شکنجه و اذیت شدید ولی با روحیه‌ی صبر و مقاومت توانستید این سختی‌ها را تحمل کنید.
این مسوول افزود: باید امروز این روحیه در سطح جامعه تقویت شود تا با تحمل مشکلات، سرعت پیشبرد اهداف نظام تسریع یابد.
وی با بیان اینکه همسران آزادگان و جانبازان اسوه‌های صبر و پایداری هستند، گفت: این عزیزان نیز با اسارت و جانبازی همسران‌شان متحمل سختی‌های فراوانی شده و هستند که اجر و پاداش آنها نزد خداوند محفوظ است.
در ادامه دیدار حقایق‌پور ضمن گرامیداشت سالروز ورود آزادگان به میهن اسلامی گفت: به بهانه‌ی این مناسبت خدمت شما آزادگان و جانبازان رسیدیم تا از صبر و مقاومت‌تان تجلیل کنیم.
این مسوول افزود: همه‌ی آحاد جامعه آرامش خود را مرهون ایثارگری‌های شهدا، آزادگان و جانبازان می‌دانند، قدردان آنها هستند و هیچگاه صبر و ایثار این قشر معظم جامعه را فراموش نخواهند کرد.
در ادامه این دیدارها، آزادگان و جانبازان به بیان خاطرات دوران اسارت خود در اردوگاه‌های رژیم بعث و نحوه‌ی جانبازی‌شان پرداختند.
گفتنی است: در این دیدارها، استاندار قزوین و مسوولان استانی با اهدای هدایایی از مقام والای آزادگان و جانبازان تجلیل کردند

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار