معاون توسعه مدیریت و منابع استانداری اصفهان :
معاون توسعه مدیریت و منابع استانداری اصفهان گفت: سیاست کلی کشور بر محوریت افزایش فعالیت ها برای خدمات الکترونیکی و هوشمند است.
کد خبر: ۷۷۳۹۰۵
تاریخ انتشار: ۳۱ مرداد ۱۳۹۸ - ۱۶:۲۴ 22 August 2019

ایوب درویشی با بیان اینکه توسعه دولت الکترونیک از اهمیت بالایی برخوردار است و سابقه این دوران طولانی از دهه ۸۰ خورشیدی در کشورمان با تحولات اداری آغاز شد و پس از آن رفته رفته شکل گرفت گفت: دولت تدبیر و امید در راستای افزایش دولت الکترونیک و ارائه خدمات به صورت الکترونیکی همه دستگاه‌ها را مکلف به این موضوع کرده است و در مجموع سیاست‌های کلی کشور نیز به همراه مصوبات شورای عالی اداری و فضای مجازی بر محوریت افزایش فعالیت ها برای خدمات الکترونیکی و هوشمند تلاش می کند.

 

معاون توسعه مدیریت و منابع استانداری اصفهان عنوان کرد: حوزه خدمات الکترونیک به کاهش هدررفت زمان مردم و افزایش بهره وری در کنار کاهش عبور و مرور و کمتر شدن شلوغی در اداره‌ها می انجامد و خدمات بهتری به صورت هدفمند به مردم ارائه خواهد شد.

وی با اشاره به ساختار ناکارآمد و قوانین زیاد و فرایندهای اضافی به عنوان چالش های اصلی نظام اداری تصریح کرد: الکترونیکی شدن در کنار امنیت دولت الکترونیک، حفاظت از اطلاعات و انجام سامانه های هوشمند به طور جدی در دستور کار قرار گرفته است.

درویشی به لزوم تحت پوشش قرار گرفتن تمامی روستاها به سامانه‌های ارتباطی تلفن و تلفن همراه اشاره کرد و گفت: پوشش ۲۵۰ روستای فاقد پوشش همراه در دستور کار قرار گرفته است.

 

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار