۱۲۱ طرح عمرانی، کشاورزی و خدماتی با اعتباری بالغ بر ۵۵۸ میلیارد تومان همزمان با هفته دولت (دوم تا هشتم شهریور ماه جاری)‌ در شهرستان ری به بهره‌برداری می‌رسد.
کد خبر: ۷۷۴۲۴۳
تاریخ انتشار: ۰۲ شهريور ۱۳۹۸ - ۱۲:۳۴ 24 August 2019

به گزارش تابناک تهران، سرپرست فرمانداری شهرستان ری روز شنبه در آیین افتتاح طرح‌های بخش کهریزک اظهار داشت: در مجموع ٤١ طرح عمران شهری با اعتبار ٥٧ میلیارد تومان از این طرح‌ها را شامل می شود و دیگر طرح‌ها نیز عمران و خدمات روستایی است.

احمد اسماعیلی راد افزود: طرح باشگاه ورزشی تنیس با اعتبار ٧٠ میلیارد تومان در حسن آباد فشافویه، یک طرح بهداشتی با اعتبار ٢٣ میلیارد تومان و طرح‌های کشاورزی با اعتبار ٨٤٢ میلیون تومان از شاخص‌ترین طرح‌هایی است که طی هفته دولت امسال به بهره برداری می رسد.

وی افتتاح سینمای غدیر کهریزک، ساختمان اداری شورا و دهیاری روستای عباس‌آباد علاقمند،پایگاه اورژانس و بازگشایی خیابان ولیعصر قیامدشت را از دیگر طرح‌هایی عنوان کرد که امروز همزمان با اولین روز از هفته دولت با حضور استاندار تهران  به بهره برداری می رسید.

اسماعیلی راد با بیان اینکه بخش کهریزک در قالب ٢ شهر باقرشهر و کهریزک دارای ١٢٥ هزار نفر جمعیت است، افزود: ٥٠ هزار نفر در باقرشهر، ٣٥ هزار نفر در کهریزک و ٣٥ هزار نفر در روستای این بخش ساکن هستند، ضمن اینکه ۶۵ هزار اتباع نیز در این بخش ساکن و عمدتا در بخش‌های کشاورزی و صنعت فعال هستند.

وی ادامه داد: ٨٠٠ واحد صنعتی در بخش کهریزک فعال است که هفت طرح صنعتی بخش خصوصی با اعتبار ٣٢٥ میلیارد تومان طی هفته دولت در این بخش به بهره برداری می رسد.

سرپرست فرمانداری ری در ادامه به شرایط سخت اقتصادی در کشور اشاره کرد و اضافه کرد: اکنون با فشار و جنگ اقتصادی تمام عیار مواجه هستیم و آمریکا می خواهد با ایجاد این فشارها مردم ایران را به ستوه آورد، اما مردم در مقابل زیاده‌خواهی های آمریکا کوتاه نمی آیند.

وی عبور از بحران کنونی را نیازمند وحدت و ایجاد امید در جامعه دانست و افزود: عملکرد برخی رسانه‌ها در ناامید کردن مردم کار نادرستی است چرا که ما باید مردم را امیدوار و در عین حال انتقادپذیر باشیم.

به مناسبت انفجار دفتر نخست وزیری در هشتم شهریور سال ۱۳۶۰ و شهادت دو یار دیرین امام (ره) و انقلاب و دو اسوه علم و تقوا، شهید محمد علی رجایی، رئیس جمهور و محمد جواد باهنر، نخست وزیر که نمونه ای از دولتمردان مردمی بودند و نیز به منظور آشنایی مردم با فعالیت ها و بیان اهداف و برنامه های آینده دولت، از دوم تا هشتم شهریور به هفته دولت نامگذاری شده است.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار