امام جمعه صدرا در حالی خواستار نگاه جدی مدیران نسبت به مشکلات صدرا است که یکی از مدیران رده بالای فارس مالک زمینی است که بر سر مسیر جدید شهر صدرا قرار دارد و اجازه تملک آن را نمی دهد!!!
کد خبر: ۷۷۵۱۹۷
تاریخ انتشار: ۰۶ شهريور ۱۳۹۸ - ۰۷:۰۰ 28 August 2019

به گزارش تابناک فارس: امام جمعه صدرا گفت: مشکلات صدرا بسیار زیاد است و باید مدیران دستگاه اجرایی نگاهی جدی به مشکلات صدرا داشته باشند.

این در حالیست که اخیرا یکی از مدیران رده بالای استان فارس که مالک یکی از زمین های مسیر جدید شهر صدرا است اجازه تملک این زمین را نمی دهد و این مشکل باعث شده تا عملیات عمرانی ساخت مسیر جدید صدرا با مشکل مواجه شود. 

با این اوصاف می توان از مدیران دستگاه اجرایی توقع داشت نگاهی جدی به مشکلات صدرا داشته باشند؟؟؟

حجت الإسلام غلامحسین حسین نژادیان در آیین افتتاح مخزن ١۵ هزار مترمکعبی شرق صدرا گفت: علاوه بر بیکاری بیش از چهار هزار نفر از جوانان تحصیل کرده شهر صدرا شاهد مشکلات مختلف شهری شهروندان صدرا هستیم.

کجایند آقایان مسئولی که با افتخار دم از کمترین میزان نرخ بیکاری در فارس می زدند؟صدرا و 4000 تحصیل کرده  بیکار از فضا آمده یا آماری که شما ارائه می دهید؟

وی تاکید کرد: طی چهار سال اخیر تلاش های مختلفی صورت گرفت تا نگاه منفی مدیران دستگاه های اجرایی نسبت به صدرا تغییر کند اما این مهم اتفاق نیفتاد.

امام جمعه صدرا تصریح کرد: شهر صدرا مشکلات مختلفی دارد علاوه بر مشکل تصفیه خانه شهر صدرا که این مشکل طی چهار سال اخیر همچنان پابرجا است شاهد مشکل آرامستان این شهر هم هستیم که متوفیان این شهر همچنان بلاتکلیف هستند.

مشکلات صدرا به این موارد ختم نمی شود؛ لوله کشی‌های کهنه،آسفالت‌های بی کیفیت، جوی‌های آبی که به جایی ختم نمی‌شوند و حتی مخالف شیب زمین طراحی شده اند، سیستم معیوب حمل و نقل تاکسی، ناوگان اتوبوسرانی کهنه،  وجود تنها یک راه مواصلاتی به سمت شیراز و عبور و مرور مداوم اهالی صدرا به دلیل شاغل بودن در شیراز که باعث شده در طول شبانه روز این مسیر چندین بار در ساعات اوج ترافیک کاملاً مسدود شود و ...که با گذشت دو دهه از عمر شهر صدرا همچنان این شهر را در چهارراه مشكلات متوقف کرده است.

همه این مشکلات را اضافه کنید به فساد اداری و اقتصادی در سیستم مدیریتی این شهر که اصلا منشأ تمام آن مشکلات است. فسادی که بصورت مداوم و دوره ای در شاکله مدیریتی این شهر رخنه کرده و انگار کسی هم به فکر رفع آن نیست.

شواهد حاکی از این است که صدرا روایتی پُرغصّه دارد که شهروندان آن محکوم به زندگی در شهری اند که فساد مالی و سو مدیریت تبدیل به یک‌ رویه جاری شده است!

 

اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۱
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۲:۱۶ - ۱۳۹۸/۰۶/۱۱
عوضش شهردار صدرا خیلی فعاله
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار