فرمانده انتظامی استان از کشف 12 کیلو مواد مخدر حشیش و دستگیری 2 نفر در این خصوص خبر داد.
کد خبر: ۷۷۶۵۲۸
تاریخ انتشار: ۰۹ شهريور ۱۳۹۸ - ۱۴:۰۴ 31 August 2019

12 کیلو مواد مخدر حشیش در قزوین  کشف شدبه گزارش تابناک قزوین،سردار "مهدی حاجیان"  فرمانده انتظامی استان اظهار داشت: در ادامه اجرای طرح مبارزه با قاچاق مواد مخدر در نتیجه انجام اقدامات اطلاعاتی در اداره عملیات ویژه پلیس مبارزه با مواد مخدر استان  مشخص شد فردی در حال انتقال مقادیری مواد مخدر از استان های شمال شرق کشور به استان قزوین می باشد که با توجه به حساسیت این امر پیگیری دقیق موضوع در دستور کار ماموران این پلیس قرار گرفت.

این مقام ارشد انتظامی ادامه داد: پس از تشکیل 2 اکیپ از ماموران و انجام اقدامات فنی و مراقبتی توسط عوامل این پلیس فرد مورد نظر ابتدا در شهر "محمدیه" شناسائی و سپس با ادامه اقدامات فنی پلیسی لازم به همراه شخص دیگری داخل یک دستگاه خودروی سواری "پراید"  در بخش "بیدستان" از شهرستان "البرز" دستگیر شد.

رئیس پلیس استان افزود: در ادامه  بازجوئی ها ماموران پلیس مبارزه با مواد مخدر استان با بکارگیری شگردهای پلیسی خودروی سواری  (پژو 206 ) دیگری را در این خصوص در شهر "محمدیه" شناسائی و توقیف کردند.

فرمانده انتظامی استان تصریح کرد: در بازرسی از هر دو خودروی سواری توقیفی در مجموع مقدار 12 کیلو مواد مخدر حشیش کشف و 2 نفر نیز در این خصوص دستگیر شدند.

سردار حاجیان در پایان با تاکید بر اینکه مقابله با مواد مخدر نیازمند عزم همگانی است گفت: متهمان برای سیر مراحل قانونی راهی مراجع قضائی شدند.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار