مسئول امور ثبت نام زائران حج و زیارت استان قزوین : تاکنون هزار و ۱۵۶ نفر از برای شرکت در پیاده روی اربعین در سامانه سماح ثبت نام کرده اند.
کد خبر: ۷۷۷۰۳۶
تاریخ انتشار: ۱۱ شهريور ۱۳۹۸ - ۱۰:۵۶ 02 September 2019

بیش از هزار نفر از استان قزوین در سامانه سماح ثبت نام کردند

به گزارش تابناک قزوین، خضری مسئول امور ثبت نام زائران حج و زیارت استان قزوین گفت: ثبت نام زائران اربعین در سامانه سماح الزامی است.
وی هزینه ثبت نام در این سامانه را ۲۲ هزار تومان بیان کرد و افزود: در صورتی که متقاضیان به دفاتر زیارتی مراجعه کنند این هزینه ۲۵ هزار تومان خواهد بود که از طریق سایت و با رمز دوم پرداخت می‌شود.
مسئول امور ثبت نام زائران حج و زیارت استان اضافه کرد: ۲۲ هزار تومان از این میزان بابت بیمه و هزینه‌های هیئت پزشکی و ۳ هزار تومان هم بایت هزینه‌های دفتری دریافت می‌شود.
خضری با اشاره به حذف روادید (ویزا) برای سفر به عراق گفت: و برای عبور از مرز باید حتما پرینت بیمه نامه و کارت شناسایی و همچنین اصل گذرنامه را به همراه داشته باشند.
به گفته وی؛ وقتی زائران از مرز عبور می‌کنند با این گذرنامه به مدت ۳۰ روز می‌توانند در عراق اقامت داشته باشند.
مسئول امور ثبت نام زائران حج و زیارت استان افزود: برای ثبت نام ظرفیتی در نظر نگرفته شده است، اما طبق سنوات گذشته ظرفیت محدود است به همین منظور از هم استانی‌ها درخواست می‌شود که زودتر در سامانه ثبت نام کنند و به روز‌های آخر موکول نکنند.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار