فرمانده مرزبانی نیروی انتظامی جمهوری اسلامی ایران پس از بازدید از نوار مرزی استان‌های غربی کشور وارد مرز شهرستان مریوان شد.
کد خبر: ۷۷۷۵۱۸
تاریخ انتشار: ۱۲ شهريور ۱۳۹۸ - ۲۰:۱۹ 03 September 2019

به گزارش تابناک کردستان، سردار قاسم رضایی پس از بازدید از نوار مرزی استان‌های غربی کشور وارد مرز شهرستان مریوان شد و پس از حضور در مزار شهدا این شهرستان، به صورت میدانی از وضعیت مرز، مرزبانان و مرزنشینان بازید کرد.

فرمانده مرزبانی نیروی انتظامی جمهوری اسلامی ایران با اشاره به ضرورت بازدید میدانی از وضعیت مرز‌ها و مرزبانان، اظهار کرد: تنها از طریق دستورالعمل‌ها و بخشنامه‌ها نمی‌توان وضعیت را مدیریت کرد و باید با حضور در میدان و شنیدن مطالبات، دغدغه‌ها و دیدن وضعیت مرزها، خروجی این بخشنامه‌ها را عملی کرد.

وی گفت: خوشبختانه فرماندهان هنگ مرزی استان کردستان با تعامل و همکاری مناسب با مرزبانان و مرزنشینان، امنیت و پایداری را با همراهی مرزنشینان ایجاد کرده‌اند.

سردار رضایی با بیان اینکه مناطق مرزی از مکان‌های امن برای سرمایه‌گذاری هستند، تصریح کرد: ما اعلام می‌کنیم امنیت کامل برای سرمایه‌گذاری از جمله در حوزه صنایع تبدیلی، کارخانجات و فعال کردن بازارچه‌های مرزی در استان‌ها و شهر‌ها مرزی برقرار است و سرمایه‌گذاران می‌توانند با امنیت خاطر در این نقاط کشور بویژه استان کردستان سرمایه‌گذاری کنند.

وی فعال کردن بازارچه‌های مرزی را یک نوع اشتغالزایی بيان کرد و گفت: ما در بحث فعال کردن بازارچه‌های مرزی مصمم هستیم و در همین راستا دولت تلاش‌های خوبی داشته است.

فرمانده مرزبانی نیروی انتظامی جمهوری اسلامی ایران در پاسخ به سوال عدم ارائه خدمات رفاهی به روستا‌های مرزی افزود: استیفای حقوق مرزنشینان یکی از وظایف ماست و آنچه را که در قالب مشکلات سطح روستا‌ها باشد به مسئولان ارشد کشوری منعکس می‌کنیم.

وی خاطر نشان کرد: هنگ مرزی، مصمم به بازگشایی و ساماندهی معابر مرزی برای مرزنشینان استان‌های مرزی است.

صدا و سیما

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار