مدیرعامل سازمان حمل و نقل و ترافیک شهرداری قزوین: با اجرای پروژه اصلاح هندسی تقاطع خیابان پیروزی - بلوار نخبگان ضمن حذف پارکینگ دور میدان، پیاده رو آن تعریض و مناسب سازی می شود.
کد خبر: ۷۷۷۵۸۹
تاریخ انتشار: ۱۳ شهريور ۱۳۹۸ - ۰۹:۰۵ 04 September 2019

تقاطع پیروزی-نخبگان  اضلاح می شود

به گزارش تابناک قزوین،جهانگیری مدیرعامل سازمان حمل و نقل و ترافیک شهرداری قزوین گفت: اصلاحات هندسی معابر و تقاطع های سطح شهر با هدف تسهیل در تردد خودورها و عابران پیاده انجام می شود.

وی افزود:اصلاح هندسی تقاطع خیابان پیروزی - بلوار نخبگان با هدف تعریض و مناسب سازی پیاده رو دور میدان، حذف پارکینگ دور میدان و کوچک تر کردن میدان مذکور انجام می شود.

مدیرعامل سازمان حمل و نقل و ترافیک شهرداری عنوان کرد: با تعریض و مناسب سازی پیاده رو اطراف میدان، تردد عابران پیاده به ویژه سالمندان و معلولان جسمی-حرکتی آسان تر می شود.

جهانگیری تصریح کرد: همچنین وجود پارکینگ دور میدان مشکلات زیادی از جمله کندی حرکت خودورها و به تبع آن ایجاد گره های ترافیکی را موجب می شد که با حذف آن به نوعی از ایجاد گره ترافیکی جلوگیری می شود.

وی خاطرنشان کرد: عملیات عمرانی این پروژه شامل تخریب، جدولگذاری جدید و مناسب سازی پیاده رو است که براساس برنامه زمان بندی انجام می شود.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار