امام جمعه قزوین:
نماینده ولی فقیه:حمایت از صنعت کشاورزی و کشاورزان یکی از نیازهای اساسی در استان قزوین است و این دشت بی نظیر و حاصل خیز و مردم با تجربه استان قزوین می توانند با مدیریت پویا به نتایج بهتری برسد.
کد خبر: ۷۷۸۳۵۶
تاریخ انتشار: ۱۶ شهريور ۱۳۹۸ - ۱۲:۰۴ 07 September 2019

استاندار جدید مبارزه با فساد و حل مشکلات کارگری را با جدیت دنبال کند

به گزارش تابناک قزوین،آیت‌الله عابدینی، گفت:از استاندار سابق قزوین به خاطر زحماتی که کشیدند قدردانی می کنیم و برای استاندار جدید آرزوی موفقیت داریم. پیش تر به ما گفته بودند که آقای جمالی‌پور اهل نماز جمعه هستند و امروز هم شاهدیم که در نماز جمعه حضور دارند و ما به ایشان خوش آمد می گوییم. 

امام جمعه قزوین خطاب به آقای جمالی‌پور استاندار قزوین اظهار کرد: ان‌شاءالله در مدت مسئولیت خود در قزوین یادگاری های خوبی از خدمت به مردم باقی بگذارید و از این فرصت به بهترین شکل استفاده کنید.

نماینده ولی فقیه در استان قزوین تصریح کرد: روحانیت، مردم متدین، نمازگزاران، کارگران، کشاورزان، مساجد، نمازهای جمعه و جماعت پشتیبان شما هستند و برای رونق تولید ملی، حل مشکل بیکاری، توسعه اشتغال و حمایت از کارگران همراه شما هستند تا بتوانید با موفقیت رسالت دینی، اجتماعی و حقوقی خود را انجام دهید.

وی ادامه داد: حمایت از صنعت کشاورزی و کشاورزان یکی از نیازهای اساسی در استان قزوین است و این دشت بی نظیر و حاصل خیز و مردم با تجربه استان قزوین می توانند با مدیریت پویا به نتایج بهتری برسد.

آیت‌الله عابدینی بر مبارزه با مفاسد اقتصادی تأکید کرد و خاطرنشان کرد: مفاسد اقتصادی مردم را بسیار رنج می دهد و همه مردم، متدینین و مدیران پاکدست در اقدامات شما علیه مفاسد، همراهتان خواهند بود.

خطیب جمعه قزوین ابراز کرد: حمایت از فرهنگ فاخر دینی، احیای مساجد، اقامه نماز، توجه به عفاف و حجاب و فرهنگ شایسته ایمانی یکی از نیازهای امروز جامعه محسوب می شود که همه منتظر هستند مدیریت و برنامه شما را در این عرصه ها ببینند.

وی بر حفاظت از میراث فرهنگی و رونق گردشگری تأکید کرد و یادآور شد: استان قزوین ظرفیت بسیار بالایی در حوزه گردشگری دارد و امیدواریم در دوران مدیریتی شما شاهد تحولی عظیم در این عرصه مهم و حیاتی باشیم.

نماینده ولی فقیه در استان قزوین بر حمایت از روستائیان تأکید کرد و گفت: رفع نیازهای روستائیان، تهیه آب آشامیدنی مناسب، جاده و امکانات بهداشتی بسیار ضروری است و امیدواریم در این عرصه هم موفق عمل کنید.

امام جمعه قزوین در ادامه قدرت‌طلبی و خان‌زدگی را یکی از مشکلات استان برشمرد و تأکید کرد: برخی‌ها که هیچ کاره هستند، رعب و وحشت به وجود می آورند و مدیران ما را می ترسانند تا بر طبق میل آنها عمل کنند.

وی افزود: امروز دوران قدرت طلبان به سر آمده و از آنها تنها اسکلتی باقی مانده است اما برخی ها از اسکلت مرده بیشتر از خود مرده می ترسند و در استان ما اسکلت هایی هستند که برخی از مدیران از آنها واهمه دارند و امیدواریم شما آلوده به آن اسکلت های ویروسی نشوید و در مقابله آنها از مدیران استانی حمایت کنید.

نماینده ولی فقیه در استان قزوین ابراز کرد: مناسبت تقویمی این ایام کشتار مردم عزیز ما در میدان ژاله در ۱۷ شهریورماه سال ۵۷ است که یاد این شهیدان را گرامی می داریم، همچنین درگذشت عالم مجاهد مرحوم آیت الله طالقانی اولین امام جمعه تهران و درگذشت سرباز مقابله با استعمار در عرصه قلم مرحوم جلال آل احمد را نیز گرامی می داریم.

امام جمعه قزوین عنوان کرد: شهادت عالم مجاهد آیت الله سید اسدالله مدنی دومین شهید محراب جزو دیگر مناسبت های تقویمی ماست که شهادت این عالم بزرگوار را نیز گرامی می داریم و از خداوند درخواست می کنیم که بر عزت و اقتدار کشور ما بیفزاید.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار