رئیس فدراسیون هندبال:
رئیس فدراسیون هندبال کشورمان گفت: برگزاری مسابقات هندبال جام نهاد ریاست جمهوری در مشهد گوشه‌ای از ظرفیت‌های خراسان رضوی است.
کد خبر: ۷۷۸۹۵
تاریخ انتشار: ۲۵ مرداد ۱۳۹۴ - ۲۳:۴۴ 16 August 2015
ابوالحسن مهدوی در افتتاح جشنواره بین‌المللی هندبال جام نهاد ریاست جمهوری که در آرامگاه فردوسی برگزار شد، اظهار کرد: مشهد مقدس با توانایی مدیریتی فراوانی که دارد در کنار بارگاه امام هشتم (ع) نشان داده می‌تواند میزبان خوبی برای مسابقات و رویدادهای بزرگ ملی و بین‌المللی باشد.

وی افزود: برگزاری این مسابقات در مشهد تنها گوشه‌ای از توانایی‌های مدیران این شهر است و ما می‌خواهیم با استفاده از ظرفیت استان خراسان رضوی شعار سال «همدلی و همزبانی » را در هندبال تحقق ببخشیم.

مهدوی خاطرنشان کرد: روزی جوانان ما در جبهه‌های جنگ افتخارآفرینی کردند و از تاریخ و فرهنگ کشور خود دفاع کردند، امروز هم ما می‌خواهیم به وسیله فرزندان همان جوانان، قله‌های بلند جهان و آسیا را فتح کنیم.

رئیس فدراسیون هندبال کشور ادامه داد: این مسابقات می‌تواند زمینه حضور بازیکنان ایرانی را در عرصه‌های جهانی و آسیایی فراهم کند و من در همین‌جا قول خواهم داد که در آینده‌ای نزدیک ما در هندبال آسیا آقایی خواهیم کرد.

وی خاطرنشان کرد: برای تقویت زیربنای هندبال کشور به این نتیجه رسیدیم که باید در نوجوانان و جوانان تمرکز کنیم و با فتح قله‌های بین‌المللی، غرور ملی مردممان را ارتقا ببخشیم.

مهدوی بیان کرد: دولت تدبیر و امید مانند دوره‌های گذشته اهل شعار نیست و ما هم براساس این سیاست می‌خواهیم در عمل نشان دهیم که جوانان ایرانی می‌توانند در تمامی رشته‌ها برای ایران عزیز افتخار آفرینی کنند.

رئیس فدراسیون هندبال کشور در پایان اظهار کرد: ما هم مانند دیگر دولت‌مردان در کشور می‌خواهیم بستری را فراهم کنیم تا جوانانمان در عرصه‌های بین‌المللی حضور داشته باشند به همین دلیل تغییر کلی را در هندبال کشور ایجاد کردیم که امیدوارم با تغییرات ایجاد شده افتخارات بسیاری را برای کشور به ارمغان بیاوریم.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار